משמעות שם המשפחה

Meaning of names 02פירוש שמות זה אחד הנושאים המרכזיים במהלך החיים שלנו כבגירים, אחד הדברים שמלווה אותנו לאורך רוב חיינו הינו שם המשפחה שלנו. שם המשפחה זה לא כמו שמות לבנים והוא בעצם נגזרת של העבר המשפחתי שלך, בעבר היה נהוג לקחת את שם המשפחה מתוך העיר ממנה באה המשפחה או מהעיסוק המזוהה עם המשפחה ובכך בעצם לכל אחד נוצר שם המשפחה שלו שמלווה אותו עד עצם היום הזה מלפני מאות אם לא אלפי שנים.

משמעות שם המשפחה – כיצד ניתן כל שם משפחה?
התאמת שמות זה דבר נפוץ מאוד היום, לפני מאות שנים היה נהוג להתאים שמות משפחה אל אדם מסוים. ההתאמה התבצעה בצורה כזאת שלכל אחד ניתן שם משפחה באמצעות העיסוק שאיתו הוא מזוהה או מנגד שם משפחה המציג את העיר ממנה הגיעו השורשים של אותו אדם.

לכן כיום ניתן לזהות באמצעות שם המשפחה של כל אדם את מוצאו ומהיכן הגיעו השורשים שלו. לעיתים ניתן להתבדות ולהבין שאתם טועים וההשערה שלכם איננה נכונה אך דבר זה עשוי להתרחש בגלל התבוללות או מעבר של משפחה שלמה ממדינה למדינה אחרת – אך שם המשפחה שהיה מזוהה עם השורשים ממשיך איתם הלאה.

לכן כאשר אנו מנתחים לעומק, שם המשפחה הוא בעצם הסימן הראשון והבולט ביותר לשורשים של כל אדם ואדם. במידה וישנו בן אדם אשר רוצה לחקור את השורשים ממנו הוא מגיע הדבר הראשון שהוא יעשה זה לבדוק מהיכן מגיע שם המשפחה שלו ובאמצעות כך הוא יוכל לשייך את עצמו ולהתחיל את החיפוש מנקודת פתיחה טובה יותר. שינוי של שם משפחה זה דבר נדיר מאוד ולכן לרוב אותו בן אדם לא צפוי להיתקל בקשיים ולמצוא במהירות את השורשים שלו ושל בני משפחתו.



עמוד זה נצפה 12,616 פעמים
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

מידע נוסף על פירוש שמות

פירוש שמות על פי נומרולוגיה

משמעות שם המשפחה

פירוש שמות לפי הקבלה

טיפים לבחירת שם לתינוק

שינוי שם – שינוי מזל