הורוסקופ שנתי 2017

הורוסקופ שנתי 2017אם נתבונן על הורוסקופ 2017 שנתי אפשר להגיד שאינו יביא לשינויים משמעותיים. שימו לב על המפה האסטרולוגית: יופיטר יתחיל את השנה במזל מאזניים ומסיים את השנת בעקרב, שבתאי נשאר בקשת, (עד 19 בדצמבר 2017), אורנוס יישאר במזל טלה במהלך 2017, נפטון נשאר גם השנה בדגים ופלוטו במזל גדי. לפי כך, הורוסקופ השנתי מבסס את התחזיות עבור 2017 תחת ההשפעות של כוכבי הלכת הגדולים.
חיזוי העתיד השנתי תלוי בתנועות הקוסמיות הגדולות, תנועות אשר יש להן השפעה כללית על שנת 2017. בהורוסקופ 2017 משתמשים בצדק ושבתאי וכוכבי הלכת הטרנסצנדנטליים החיצוניים כדי לבסס את התחזיות השנתיות. בגלל כוכבי הלכת החיצוניים הם נעים באופן איטי יותר, האנרגיות והשפעתם מחזיקות מעמד זמן רב יותר. לתנועות הפלנטאריות ממש כמו בחיים הנן מחזוריות בטבעם.

הורוסקופ שנתי זה מודל של תנועות אסטרולוגיות והשפעתן על חיינו בשנת 2017. זה לא רק יעזור להבין מה מחכה לכם בשנה הקרובה, אלא גם יסייע להכיר את הנקודות החזקות, החולשות את הנקודות החיוביות וגם את השליליות ואיך להתמודד מולם בשנה הקרובה. הורוסקופ שנתי 2017 יידע אתכם על כוכבי הלכת שיתמכו בקריירה, בריאות, במערכות היחסים ופרקי הזמן אשר הם תומכים. כל המידע הזה יאפשר לכם להחליט כמובן מתי לפעול בביטחון. המידע שנחשף על ידי הורוסקופ שנתי עבור 2017 ניתן להשתמש בה בדרכים רבות: כדי לשפר את הקריירה, לעזור לצמיחה אישית ורוחנית, כדי לעזור לכם להשיג מטרות ועוד.
הורוסקופ עבור 2017 פותח דלתות לפרספקטיבות חדשות ומודעות – אבל אולי המתנה היקרה ביותר היא לקבל ולהעריך את עצמכם. ההבנה של עצמנו שנרכשת באמצעות הורוסקופ יכולה להיות צעד חשוב לאהבה עצמית, אשר מהווה את הפתח שדרכו כל צמיחה, שמחה, וההגשמה נכנסים לחיינו.

אסטרולוגיה יכולה לחזות את העתיד וזה מאוד אנושי לרצות לדעת “מה הלאה”. אבל חיזוי של תוצאות ספציפיות גם יכול להגביל אותנו, צמצום נקודת המבט שלנו ולהסיח את דעתנו מן הדחפים הפנימיים שאמורים להוביל אותנו קדימה. מסיבה זו, את השימוש הטוב ביותר של הורוסקופ שנתי או של כל כלי מטפיזי הוא לעודד תובנה אישית ורוחנית. כאשר אנו מתמקדים בתכלית האירועים בהווה ובעתיד, אנו מדגישים את היכולות אשר מאפשרות לעשות את השימוש הטוב ביותר בנסיבות מתפתחות.
קראו את תחזיות של הורוסקופ שנתי כדי לגלות מה מצפה לכם בשנת2017!


עמוד זה נצפה 10,771 פעמים
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 4.00 out of 5)
Loading...

 

הורוסקופ שנתי 2017 - כול המזלות

תפריט נגישות