תחזית אסטרולוגית

Astrological Forecastתחזית אסטרולוגית היא בין הדברים הכי חשובים של אסטרולוגיה. באמצעות תחזית אסטרולוגית ניתן לחזות את העתיד כגון תאריכים שמתאימים יותר לדברים מסוימים ותאריכים המתאימים פחות, זה לא מדע מדויק הכוונה היא שיש תאריך בו הסיכויים יותר טובים לדוגמא למציאת אהבה, או מציאת עבודה.

נשאלת הרבה פעמים השאלה כיצד מיסטיקנים מייצרים תחזית אסטרולוגית. לא מדובר על תחזית אסטרולוגית שפוגשים בעיתונים או באתרי אינטרנט עם הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה יומית וכדומה אלא תחזית אסטרולוגית ספציפית למפה אסטרולוגית.
מיסטיקנים יוצרים קודם מפה אסטרולוגית אישית ושם רואים את הכוכבים כפי שהם היו מסודרים בצורתם המקורית בשעת הלידה של האדם.
לפי זה אנו מסתכלים כיצד הכוכבים כרגע או בעתיד בשמיים ולדוגמא אם ונוס במזל קשת במפה שאנו עושים לה הורוסקופ וכרגע השמש בשמיים במזל קשת (חודש שבו יום ההולדת קשת) אזי לאדם יש סיכוי גבוה מאוד למצוא אהבה אם יתאמץ קצת.

או לדוגמא אם אדם שמארס אצלו בתוך מזל שור, והשמש כרגע במזל שור אז כדאי לאדם להוציא לפועל תוכנית כמו רכישת בית, רכב או החלפת מקצוע.
בדרך כלל כל תחזית אסטרולוגית כמו שאתם רואים בעיתונים כמו הורוסקופ שבועי וגם אסטרולוגיה יומית לא מדברים עבור בן אדם מסוים אלא מדובר על הרכה כללית לפי מזלות ומצב הכוכבים. ברור שכדאי להעביף מבט גם בהורוסקופים כאלה כדי לקבל מידע כללית אבל מי שבאמת רוצה להבין את סוד מזלות חייב לעשות מפה אסטרולוגית כדי לדעת איזה הורוסקופ מצפה לו.


עמוד זה נצפה 18,494 פעמים
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 4.50 out of 5)
Loading...

מידע נוסף על אסטרולוגיה

אסטרולוגיה ובחירת מקצוע

לימודי אסטרולוגיה

תחזית אסטרולוגית

מפה אסטרולוגית

אסטרולוגיה של ציוויליזציה מאיה

אסטרולוגיה והכוכבים

אסטרולוגיה של הנשמה – מפת החותם הגלקטי

הלוח השנה הקדוש – הטצולקין