הורוסקופ 2013 – מזל דלי

zodiac_aquarius_2013בני מזל דלי עצמאים מאוד, לא אוהבים שמתערבים להם בעניינים שלהם. באותה מידה שהם לא אוהבים שמתעסקים להם בחיים, הם גם לא יחטטו בענייניהם של האחרים – מבחינתם שכל אחד יחיה את חיו כמו שהוא רוצה ועל פי השקפת עולמו. הורוסקופ 2013 מסמן אתכם ככאלה אשר לא יסטו מדעותיהם ושום דבר לא יגרום לכם לשנות דעה שגיבשתם לעצמכם. אתם אנשים טובים, סובלניים ואכפתיים ולכן הסובבים אתכם נהנים מכך מאוד ובעקבות כך יש לכם הרבה חברים ומכרים.

אהבה וזוגיות
בכל הקשור לאהבה וזוגיות אתם תמיד אוהבים לנסות דברים חדשים ומוזרים גם כן, אתם תתחברו אל אנשים אשר לא יחדרו אל המרחב הפרטי שלכם ויתנו לכם את החופש שלכם עד כמה שניתן.

אתם מאוד סובלניים גם כלפי בני הזוג שלכם ותמיד תהיו אוזן קשבת ומקום שאפשר להישען עליו כאשר קשה וזוהי תכונה שבני הזוג שלכם מאוד אוהבים אצלכם.

פרנסה ועבודה
בני מזל דלי תמיד יבחרו בעבודה אשר אף אחד לא יכתיב לו מה לעשות במדויק וייתן לו לפעול בצורה חופשית ומשוחררת. אתם אינכם אוהבים שעות עבודה קבועות ותמיד תפעלו נכון תחת לחץ ואינטנסיביות.

בריאות
תחזית אסטרולוגית 2013 מטיבה אתכם מבחינת הבריאות, אתם לא תחווה שינויים מבחינה בריאותית כל עוד לא תכנסו לתחושות של אין מוצא ולחץ. במהלך השנה הקרובה חשוב שתשמרו על פעילות פיזית על מנת שהבריאות תטיב עמכם.


עמוד זה נצפה 7,642 פעמים
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...