הורוסקופ 2013 – מזל שור

zodiac_taurus_2013אתם מזוהים בעיקר עם הרצון שלכם תמיד להגיע אל התוצאה הסופית, אתם לא אוהבים את התהליך עצמו אבל הכל מתגמד כאשר אתם מגיעים אל הפרס בסופו. על מנת לחוות את כל הטוב תחזית אסטרולוגית 2013 מחייבת אותכם להיות טיפה נועזים – תחשבו על דברים טובים ופשוט תהפכו את השנה הקרובה אל שנה שמאירה לכם פנים.

אהבה וזוגיות
מזל שור אתם לרוב נאמנים ומעריכים את הסביבה הביתית שלכם, אתם מוכנים להקריב הרבה למען המשפחה והזוגיות שלכם ולכן המשיכו ככה גם בשנה הקרובה. בגלל היותכם דומיננטיים אתם זקוקים לפרטנר שקט ומופנם שלא יהווה עבורכם קרבות ומלחמה. בכל הנוגע לזוגיות חדשה האלמנט של המראה החיצוני והתשוקה המינית יהיה הדומיננטי עבורכם אך למרות זאת תהיה פתוחים ותהיו מוכנים לקבל התחלות חדשות והיכרויות חדשות.


פרנסה ועבודה

הרצון לעבוד עם אנשים הוא שמביא לכם את הרצון לעבוד קשה ולהשקיע, אתם אוהבים את המגע ואת האינטראקציה עם האנשים השונים וזהו דבר שאמור להנחות אתכם במידה ואתם מחפשים עבודה חדשה. בכל הקשור אל המצב הכספי שלכם אתם אנשים מאוד מחושבים מטיבכם אך אתם גם לא מפחדים לקחת סיכונים כאשר זה מגיע אל הפרנסה שלכם.

בריאות
הורוסקופ 2013 מביא איתו עבורכם דברים שונים למה שאתם רגילים בכל הנוגע למצב הבריאותי שלכם – בגלל שאתם קצת יותר דרמטיים השתדלו לא להילחץ. בכל הנוגע אל השפע השנה הזאת היא שופעת מאוד עבורכם בפרנסה ובזוגיות.


עמוד זה נצפה 7,541 פעמים
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...