מזל דלי זכר

Zodiac Aquarius Manבן מזל דלי בשונה משאר המזלות אינו נמשך לנשים רק באמצעות המראה, הוא שופט אנשים לפי הרמה האינטלקטואלית שלהם ואם הם רחבי אופקים, טובי לב בעלי עניין מלבד כסף וסטאטוס, אם לא הצלחתם לגרות לו את המוח סביר להניח שלא תקבלו ממנו יחס כלשהו. אחת המטרות העיקריות של מזל דלי זכר זה לעזור לאנשים וגם להפוך את העולם למקום יותר טוב.

מזל דלי זכר ישמח להשקיע מזמנו הפנוי כדי לקדם עניינים אלה ותמיד ישמח לשמוע בעיה או מצוקה ויטפל בה כמיטב יכולתו מבלי לערב רגשות מפני שהוא מזל שכלי וקר. אומנם הוא נראה קר ואדיש אך בתוכו יש הר געש שרוצה לפרוץ החוצה, רק שביישנות לעיתים קרובות מפריעה לזה לקרות. לגבי קריירה וכסף ואפילו אהבה הוא מאוד איטי ואינו ממהר לשום מקום, כל לחץ חיצוני אשר אמור לדחוף אותו לרדוף אחרי עניינים אלו יגרום לו לעשות דווקא ולהיסגר, לא מעניין אותו מה אחרים חושבים והוא לא מוכן לתת דין וחשבון לאף אחד, נונקומפורמיסט מובהק, הדבר האחרון זה שהוא יסתדר עם מצב קיים, הוא אוהב לנפץ את הקונפורמיות ולזעזע את הסובבים אותו וזאת מפני שהוא חושב מחוץ לקופסה.

החיסרון בכל זה שהוא מזעזע על הדרך גם את הקרובים אליו באנטי קונפורמיזם שלו ובעצמאות שלו ובכך הוא מרחיק את הקרובים אליו אבל הוא ממשיך לדבוק באידיאולוגיה שלו. אפילו שנמה לכם שהוא חבר שלכם מהר תיווכחו לדעת שתשומת הלב שלו נעה במהירות רבה לעניינים חדשים, הוא לא עושה זאת בכוונה הוא פשוט משתעמם מאוד מהר. גבר במזל דלי שונא להתכונן ואוהב לקפוץ ישר למים, הוא לומד בקושי שעה למבחן ומוציא ציונים גבוהים ושחקנים רבים במזל זה לומדים את השורות שלהם מס’ דק’ לפני שהולכים לצילומים. באהבה הוא קר מאוד אך כשמתקרבים אליו הצד החם שלו יוצא לפני השטח, נצלו את הצד החם הזה מהר כי הוא מהר מאוד חוזר לקור שלו ולשכליות.
הבעיה הכי גדולה של מזל דלי גבר היא שהוא מלא ברעיוניות מתקדמים והמצאות אך הוא אינו יודע כיצד להוציא אותן לפועל, הוא אינו פרקטי ומעשי בעליל. לתפוס את תשומת ליבו זה בלתי אפשרי פשוט אך אם התאהב בך תראי שהוא אדם מדהים וטוב לב בעל עקרונות שיעשה כמעט הכול בשביך כל עוד זה לא נוגד את אמונותיו.


עמוד זה נצפה 85,966 פעמים
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (9 votes, average: 4.44 out of 5)
Loading...