מזל טלה הורוסקופ שנתי 2016


מעברם של הכוכבים למזלכם מבשר על שינויים גדולים ועצומים בתחומים רבים. השינויים יכולים להיות טובים בתחומים מסוימים, ומאידך יתכנו ניתוקים ומשברים מצד שני, ובכל מקרה יהיו השינויים קיצוניים במיוחד.
חלק גדול של בני מזל טלה עשויים לנתק קשרים ומערכות יחסים שליוו אתכם שנים רבות. חלק אחר עשוי להתקשר עם גורמים חדשים .
השנה כמו גם בשנה שלאחרי תהיו עסוקים בנושאים הקשורים לתחומי מערכות היחסים שלכם, בין אם אלו האישיות או הציבוריות; דווקא עתה, במעברו של סטורן על בית הזוגיות אצלכם, אתם מצליחים למתן את תגובותיכם ללא הכר. הגישה החדשה בה תנקטו, ובתוכה: שיפוט נכון והמון דיפלומטיה ורגישות, יעזרו לכם לעשות סדר בכל הקשור לתחום זה.תמצאו עצמכם סומכים על עצמכם עתה יותר מבעבר. תיתכן מעין חסימה רגשית, שכן אתם תהיו פחות נלהבים ויותר ריאליים.

הורוסקופ 2016 צופן שמשהו יגרום לבני מזל טלה להיות יותר מוגבלים ואצורים בתגובותיכם מה שיביא לשינוי מהותי בהשקפותיכם בנוגע לתחום זה. תחום נוסף שיעסיק אתכם וגם בו תגלו שאתם משתנים הוא תחום הקריירה והתעסוקה. תצטרכו להתנהל באופן יותר מבוקר ומאופק בדיונים על מעסיקים או ממונים. בכל מקרה חשוב להיות ערניים ולהישמר מפני הונאות מצד גורמים חיצוניים או אשליות שלכם.
יופיטר המבשר על מזל טוב והצלחה עובר במזלכם כבר מתחילת יוני 2015. זהו זמן טוב לנצל הזדמנויות שנקרות בדרככם, שכן יש לכם אפשרות לקידום בכל התחומים, ובמיוחד בכל מה שקשור לנושאי כספים ופיננסים. לכו בעקבות תחושותיכם. האינטואיציה שלכם תהיה השנה במיטבה.


עמוד זה נצפה 14,338 פעמים
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 2.50 out of 5)
Loading...