מזל תאומים זכר

Zodiac Gemini Manגבר במזל תאומים שונה מגברים אחרים, לא תמצאו אותו במקום אחד יותר מחצי שעה, עוד שהוא בפגישה אחת הוא כבר סוגר תוכניות לאחר מכן ובטלפון עם מי שהוא צריך להיפגש בפגישה הבאה. הוא מכניס תוכניות של חודש ליום אחד ואם זה לא כך אז פשוט משעמם לו. הוא מזור ובלתי צפוי, כשהוא דואג לך ונותן לך תשומת לב.
זה הסימן שהוא דווקא לא מחבב אותך יותר מידי ואם לא מתייחס אליך אז הוא ממש רוצה אותך.

מזל תאומים אינו אוהב שום דבר שהוא קבוע, לא אוכל מסודר, מבלה כל הזמן במקומות חדשים וכל הזמן מכיר אנשים חדשים שהופכים להיות החברים הכי טובים שלו באופן זמני. גבר מזל תאומים ניחן בלשון חלקלקה וכושר שכנוע בין הטובים מן כל גלגל מזלות, הוא חכם וזריז מחשבה ומסוגל להותיר רושם על אנשים רבים, מצחיק בצורה יוצאת מגדר הרגיל, לרוב גס אך באופן אירוני גם מנומס מאוד כשצריך. הוא כל כך מהיר מחשבה שהוא אינו צריך להקשיב אפילו והוא קולט על מה דיברת וכשתישאלי אותו מה אמרת יידע להגיד.
מזל תאומים גבר מתמצא בנושאים רבים וסביר להניח שיעבוד בכמה עבודות או תחביבים בו זמנית, ובאף אחד מהם הוא לא יתמחה כי קשה להקדיש את מלוא תשומת הלב לדבר אחד, אותו הדבר עם נשים, קשה לו להתחייב אליך למרות שתחשבי שהוא אוהב רק אותך תופתעי לגלות שהוא מפנטז על טיול לתאילנד לבד.

יש לו חברים רבים אך לא מתקרב לאף אחד או אחת יותר מידי כדי שלא יכבשו אותו וימנעו ממנו התנסויות חדשות. בן מזל תאומים פיקח ויודע לרקום חבריות העוזרות לו לבסס את המעמד החברתי שלו. יש לו תסביך “פיטר פן” אי אפשר למשול בו, תמיד יהיה ילד קטן שצוחק ומצחיק את כולם.
הוא יכול להיות מנהל מוכשר ולהפתיע את כולם ביכולות שלו ובאומץ שלו אך לגבי ניהול ענייניו האישיים אין לו סיכוי, אין לו כסף בבנק, תמיד מצוי במשבר כלשהו ובו זמנית בהרפתקה חדשה שגם תהפוך למשבר בקרוב. הוא ממש “צייד” של בחורות, לא מפסיק לחפש לרגע את הבחורה המושלמת, ולאחר שהשיג אותה הוא משתעמם מהר ומחפש את הבחורה הבאה. הוא עושה רושם מצוין בהתחלה ועד מהרה הוא נעלם כאילו האדמה בלעה אותו, מחויבות היא אחת הבעיות הגדולות ביותר שלו, הוא אדם טוב בנפשו אך קשה לו לבטא זאת בהתנהגות עקבית, חייב הפסקות תכופות וגיוון בחייו.


עמוד זה נצפה 78,579 פעמים
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (6 votes, average: 2.67 out of 5)
Loading...