מזל תאומים נקבה

Zodiac Gemini Woman




אישה במזל תאומים היא אישה מעניינת ומרתקת, משתנה מדקה לדקה ואף אי אפשר לצפות מה היא תגיד או מה היא תחשוב על נושא מסוים. מושכת תשומת לב רבה, מתלבשת בצורה מעניינת וחדשנית, מרתקת בשיחות שלה ויודעת לנהל שיחה עם כל אדם בלי קשר לידע הקודם שלה, ממש אומנית ביכולת השיחה הקלילה ותקשורת.
אישה מזל תאומים רוצה שכולם יאהבו אותה ויכירו אותה. יש לה אלפי מספרי טלפונים של אנשים שהיו רוצים להיות ידידים שלה אך היא לא מתקרבת לאף אחד יותר מידי ושונאת אם מבזבזים לה את הזמן, היא צריכה להספיק להיפגש עם הרבה אנשים כל יום. הראש שלה לא מפסיק לעבוד וכל הזמן חושבת כיצד לעשות את החיים ליותר מעניינים ותזרום לכל מקום אשר יציעו לה ללכת אליו בלי לחשוב יותר מידי. אינה עקבית במעשים שלה, מחליפה בני זוג ומשרות לעיתים תכופות, משתעממת מהר מאנשים ומצבים וקשה לתפוס את תשומת ליבה ליותר משלוש דקות.




מזל תאומים אישה שייכת ליסוד האוויר ולכן נחשבת לקרה מכיוון שהיא מסרבת להקשיב לרגשות ומפעילה את השכל המאוד מהיר שלה בניתוח מצבים ואנשים, כל הזמן רוצה ללמוד דברים חדשים ואין נושא חדש שישעמם אותה (לפחות לשתי דקות עד שתשתעמם ותחליף נושא). בת מזל תאומים חייבת בן זוג אשר חכם לפחות כמוה ומגיב מהר, אם יהיה אדיש ורדום היא תברח מהר מאוד למקומות חדשים. מזל תאומים נקבה לא מפסיקה לקבל חיזורים עד גיל מבוגר ואפילו זורמת עם חלק גדול מן ההצעות, היא מאמינה שחיים פעם אחת וחייבים לנצל כל מצב. תמצאו אותה בחו”ל כמעט מידי שנה ומעברים של דירה לעיתים תכופות. למרבה הפלא הרבה מן בנות מזל תאומים רווקות כי לא מצליחות להתחייב לאדם אחד או למצב אחד יותר נכון, היא מחליפה גברים כמו שהיא מחליפה בגדים.

היא משתמשת במיניות שלה כדי להשיג מעמד חברתי ולא תחשוב פעמיים לפני שתצא עם אדם מוכר רק כדי לבסס את מעמדה. אם אתם לא רגישים במיוחד אז יש לכם סיכוי איתה, היא לא רוצה לשמוע תלונות כמו “איפה היית” או “מה עשית אתמול בערב” ומה שהיא מבקשת לעצמה היא גם מקיימת, היא דורשת עצמאות מוחלטת וגם נותנת אותה לבן הזוג. אישה כזאת לא מפסיקה לרתק אתכם בכל גיל, פשוט מיוחדת, יפה וחכמה הבעיה היא חוסר הרצינות והעקביות, השאלה אם אתם מסוגלים להתמודד איתה. בעלת חוש הומור מגוון ביותר ולשון עוקצנית אשר לא מהססת להצליף באנשים אשר מתעסקים איתה.
[google+1]
[facebook_like_button]
עמוד זה נצפה 74,696 פעמים
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (12 votes, average: 3.08 out of 5)
Loading...