גלגל המזלות

הורוסקופ שנתי 2017 מזל אריה

הורוסקופ שנתי 2017 מזל אריהב-2017, מזל אריה יתחיל ליזום את השינויים אשר יקלו על הגשמה של פרויקטים ארוכי טווח. לפי הורוסקופ שנתי הנסיבות יאפשרו לקחת את הרעיונות שלכם ולתרגם אותם למציות. לא יהיה פשוט, יהיו כמה אתגרים מעניינים, אבל זה יעזור לכם להיפטר מדעות קדומות.

עבודה וכסף

בשנת 2017, שבתאי נמצא בברית עם ונוס ולפי תחזית אסטרולוגית שנתית זה יביא להקלה משמעותית בתחום הקריירה של מזל אריה. האריות יזכו בתמיכה מקיר לקיר: עמיתים, בוסים והלקוחות, במידת הצורך.

הגיע הזמן לחפש בריתות חדשות בתחום המקצועי, שיתופי פעולה וכדומה ואז האינטרסים המשותפים יחזקו את מעמדתכם. בשנת 2017 מקומם של כוכבי הלכת בשמיים יגרום לכך שתוכלו לעמוד מפני דחפים שליליים מבחינת הכסף. זה אומר שבני מזל אריה יחשבו פעמיים לפני שהם יבזבזו כסף שיכנס בצורה איטית יותר מאשר בשנה הקודמת.

אהבה ומשפחה

השנה, האהבה שלכם תהיה יותר איכותית ועמוקה. יהיה לכם גם יותר זמן להתמקד הזוגיות ובמהות הרגשות. בשלושת  החודשים הראשונים של שנת 2017, יופיטר, יכול לגרום לכם להבין טוב יותר את הגבולות של כל אחד מכם. אם אתם נמצאים במצב לא ברור בתוך מערכת היחסים ומהססים לגביה, זה לא הגיע הזמן להחליט.

אסטרולוגיה שנתית ממליצה לבחון את היתרונות ואת החסרונות של כל אחת מהבחירות האפשריות. עבור הרווקים בטוח זה לא הזמן להתנזר כי בכל מקרה  יהיו הזדמנויות אופטימיות למצאו אהבה.

בריאותי

במחצית הראשונה של שנת 2017, האנרגיה הידוע של ילדי מזל אריה עומדת לחוות עליות ומורדות. אל תעשו דברים בכוח. יש להתמקד יותר על החיים הפנימיים. הטריו שבתאי, השמש, ונוס, יביא החלמה עבור אלה שחולים וחיוניות כללית בחלק השני של השנה.


עמוד זה נצפה 4,881 פעמים
Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

 

הורוסקופ שנתי 2017 - כול המזלות

Exit mobile version