גלגל המזלות

הורוסקופ שנתי 2017 מזל גדי

הורוסקופ שנתי 2017 מזל גדימזל גדי יעבור את שנת 2017 תחת השפעות הרצופות של כוכבי הלכת, אשר יביאו את התודעה על הפוטנציאל שלו וגם מעט אור פנימי. למעשה, אתם תגלו את היתרונות של המחשבה לפני תחילת מעשה כל שהו או לפני קבלת ההחלטה, בכל התחומים. מעל הכל לפי הורוסקופ שנתי אתם תוכלו למצוא סיפוק רב בלהרחיב את הבנתכם.

עבודה וכסף

בתחום המקצוע, מזל גדי יהיה פעיל ונמרץ יותר מאשר ביחס לחייו הפרטיים. בהקשר לזה, דווקא בעבודה אתם תצליחו לתת ביטוי לשאיפותיכם, בלי פחד משום דבר. לפי תחזית אסטרולוגית שנתית ונוס יעניק לכם יצירתיות ורעיונות חדשניים. מי שרוצה לעשות שינויים בכיוון התעסוקה מומלץ לעשות זאת בין אפריל וספטמבר 2017, אך רצוי לבחון כל פרט במהלך תקופה זו.

נושא הכספים יעסיק אתכם במיוחד בשני הרבעונים הראשונים של השנה. אתם חושבים לבצע שינויים דרסטיים: זה יהיה “הכל או לא כלום”, כלומר לבזבז בלי סוף כמו פעם או לעשות סטופ לזה.

אהבה ומשפחה

השנה, לפי אסטרולוגית שנתית חיי האהבה של מזל גדי מתנהלים כפי שהתנהלו עד עכשיו לטוב ולרע. אם אתם ביחסים יציבים, תשימו לב שהפרטנר יהיה יותר לוחמני ונמרץ. אולי כך תבינו טוב יותר את האופן שהוא מסתכל על החיים. יכול להיות שתעמדו מול סכסוך פתוח או להפוך תגיעו ביחד לפשרה לשביות רצונכם.

זאת ההלטה של שניכם. רוב הרווקים של מזל גדי יהיו עסוקים  בהרבה פגישות ואירועים. כוח המוח היא מילת המפתח, אשר תיתן את התוצאה הטובה ביותר.

בריאותי

כל מה שקשור לבריאותכם לפי הורוסקופ שנתי עומד תחת השפעתו של מאדים, בניגוד למזל שלכם. זה עלול לגרום לעליות והמורדות בתחום הבריאות, במיוחד במחצית הראשונה של 2017. למרבה המזל, השמש ומרקורי יקלו, אבל אתם עדיין צריכים לשים לב לתזונה.


עמוד זה נצפה 5,530 פעמים
Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

 

הורוסקופ שנתי 2017 - כול המזלות

Exit mobile version