גלגל המזלות

הורוסקופ שנתי 2017 מזל קשת

הורוסקופ שנתי 2017 מזל קשת2017 מביא שינויים רבים בחיים של מזל קשת בכל התחומים. אפילו אתם תרגישו צורך עז לשנות דברים רבים, במיוחד במישור היחסים. אתם תבדקו בקפידה את השינויים שנעשו בשנה האחרונה, באווירה ידידותית, עם סיוע ותמיכה של הסביבה. תמשיכו לנצל את התמיכה שאתם מקבלים.

עבודה וכסף

ב-2017, הפעילות המקצועית תדרוש את הריכוז המקסימאלי כדי להזיז את הדברים לכיוון הרצוי. חלק בני מזל קשת ילכו לקורסי הכשרה שונים, יעסקו באיסוף מידע הנדרש לפתיחת עסק פרטי ועוד.

לפעמים יכול להיות מעייף, אבל זה חיוני להיות רגועים וסבלניים. לפי הורוסקופ 2017 אם אתם עובדים בצוות, האווירה תהיה טובה. ההשפעות של ונוס מבחינת הכספים שלכם יתגלו כחיוביים וגם פא מדובר על שינויים אשר יביאו תועלת לטווח ארוך.

אהבה ומשפחה

האהבה תהיה מלאת רגשות, במיוחד אם אתם רווקים. על פי תחזית אסטרולוגית שנתית אתם תהיו יותר פתוחים להחצין את הצרכים האמיתיים ואת שאיפותיכם במערכת היחסים. למרות הלהט הרגשי והכיבושים, הבעיה היחידה תהיה זו הנגרמת על ידי ונוס: הסוסים בין מספר אפשרויות.

ייתכן שלא תמצאו הגשמה אמיתית במערכת יחסים אחת, ותחושת האשמה תהיה נוכחת! אותו הדבר יכול לקרות גם אם אתם נמצאים במערכת יחסים יציבה. אסטרולוגית שנתית ממליצה להיזהר לסמוך בכל תאני על חברים בתחום האהבה.

בריאותי

תחילתה של שנת 2017 תמצא את מזל קשת עם מורל מאד גבוה וכדי לדייק במיוחד לאורך המחצית הראשונה של השנה. מצד שני, לפי הורוסקופ שנתי אתם מרגישים הגבלות מבחינה גופנית וכל זה בגלל ההשפעה של מאדים. בנוסף גם ונוס גורם למשיכה לדברים “הטובים”. שימו לב לתיאבון ותתרחקו ממתקים.


עמוד זה נצפה 5,005 פעמים
Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

 

הורוסקופ שנתי 2017 - כול המזלות

Exit mobile version