אהבה והתאמה הורוסקופית

אתה בוודאי כבר יותר שהמזל האסטרולוגי שלך יותר מתאים לסימנים אחדים מאשר אחרים. אבל האם אתה יודע מדוע זאת? וגם, האם ידעת שישנם רבדים רבים של התאמה מעבר למזלות האסטרולוגיים הפשוטים? ההתאמה של מזל השמש ממש בקושי מגרדת את פני השטח.

התאמה של יסודות בקרב המזלות האסטרולוגים

התאמה בין מזלות שהם בעלי יסודות זהים היא ההתאמה הפשוטה ביותר של התאמה אסטרולוגית, ואתה תמצא יוצאים רבים מהכלל. שמתי לב לכך שמערכות יחסים בקרב אנשים בעלי יסודות זהים לרוב חזקים יותר, ובעלי סיכוי רב יותר לשרוד מאשר יחסים שלא מתבססים על כך.
מזלות האש: טלה, אריה קשת
מזלות האדמה: שור, בתולה, גדי
מזלות האוויר: תאומים, מאזניים, דלי
מזלות המים: סרטן, עקרב, דגים
סממן פחות אך עדיין נפוץ להתאמה הם רובדי יסודות דומים של התאמה :
מזלות המים ומזלות האדמה
מזלות האוויר ומזלות האש

חוסר התאמה בקרב מזלות אסטרולוגיים

בהתבסס על עקרונות היסודות הזהים, אנו לא נצפה להרמוניה זהה בין מזל מים ומזל אש(אלו יסודות הפוכים!), או בין מזל אוויר ומזל אדמה.
כמו כן יכול להתעורר קושי בין הסימנים בקבוצות האלו:
מזלות קרדינלים: טלה, סרטן, מאזניים גדי. הם כולם מזלות “מנהיגים”, כך שבאופן טבעי הם ירצו לנהל את ההצגה.
מזלות מקבועים: שור, אריה, עקרב, דלי. הם כולם מקובעים במקום, כך שאין מישהו שיצליח לשנות את הפוזיציה שלהם.
מזלות משתנים: תאומים, בתולה, קשת, דגים. הם כולם ברי שינוי, אז אין מספיק יציבות על מנת לשמור את מערכת היחסים מעוגנת ובמקום. אבל(וזה חשוב), יכולות להיות מערכות יחסים מוצלחות רבות בקרב אנשים שבאותה הקבוצה, כמו שני מזלות קרדינלים, או שני מזלות מקובעים. בשכונה שלי ישנם שני זוגות של מזלות מקובעים שנישואיהם האריכו ימים.
רבדים עמוקים יותר של התאמה בקרב מזלות אסטרולוגים
ה”דבק” האמיתי של מערכות יחסים חרוט באופן יותר עמוק בהורוסקופ הלידה של שני האינדיווידואליים. אלו כמה צירופים שיכולים ליצור מערכות יחסים ברות קיימא:
1. השמש של אדם א’ והירח של אדם ב’ באותו היסוד, בייחוד אם זה הולך בשני הכיוונים(לדוגמה: שמש של מאזניים עם ירח של שור יכול להתאים עם שמש של בתולה וירח של תאומים).
2. שמש של אדם א’ ועלייה של אדם ב’ אם אותו הסימן(נקודות כפולות אם זה הולך לשני הכיוונים.
3. קשרים חשובים של הבית השביעי(הבית של מערכות היחסים). לדוגמה: השמש של אדם א’ מצטלבת עם ונוס של האדם האחר בשביעי, או בחוד הבית השביעי שלהם.
4. התאמה של טמפרמנטים. זוהי שיטה מתקדמת המשתמשת בכל ההורוסקופ על מנת לבסס את הטמפרמנט של אדם, שיכול לנוע במידה ניכרת ממזל השמש שלו או שלה.

שיקולים חשובים אחרים בנוגע להתאמה

1. אם אנחנו מסתכלים על שני הורוסקופים עבור אפשרות של חתונה בין שני אנשים, עלינו תחילה לבסס את זה שהאנשים המדוברים יתחתנו עם מישהו בכלל! עלינו גם לבחון את תוחלת החיים של ההורוסקופ; אתה לא יכול להתחתן עם מישהו כשאתה מת.
2. בדיקת המציאות: כשמבצעים “נגיעות אחרונות” לניתוח שלנו, זה עוזר לנתח את הגישה ההורוסקופית של כל אדם כלפי נושאים שונים. הדבר יעזור לנו להצביע מראש על מקורות קונפליקט ואי הסכמות פוטנציאלים.