אסטרולוגיה ובחירת מקצוע

Astrology and Professionלא הרבה אנשים מודעים או חלק לא מאמינים לעובדה שיש קשר ישיר בין אסטרולוגיה ובחירת המקצוע. בכל זאת, כולם מסכימים שלא לכל אחד מתאים מקצוע מסוים וכדי להצליח בלימודים ובהמשך בעבודה צריכים כישורים ששונים מאדם לאדם. כאן אסטרולוגיה יכולה לעזור באמצעות מפת אסטרולוגית אשר תגלה את האפשרויות הכי טובות בבחירת המקצוע.

צעירים רבים שמסיימים את הצבא לא יודעים מה הם רוצים ללמוד. קשה להם להגדיר מה מעניין אותם ואיזה מקצוע מתאים לאישיות שלהם.  הם מתחילים לעבוד במשהו כדי לחסוך קצת כסף שבדרך כלל מנוצל להגשמת הטיול אחרי צבא. אבל בסופו של דבר מגיע הרגע להחליט מה לעשות בחיים ובאיזה מקצוע לבחור.

אחת הדרכים להכיר את עצמך ולדעת מה מתאים לאישיות שלך היא אסטרולוגיה. כאשר מציעים לצעירים את האפשרות להתייעץ באסטרולוג בדרך כלל הם יסתכלו עליך בזלזול ויגידו שהם כבר ניסו  הורוסקופ שבועי וזה אף פעם לא תואם למציאות.

כאשר פונים למומחה בתחום אסטרולוגיה הוא יכין לאדם הפונה אליו מפה לידה ויחקור את זווית הכוכבים ביום הלידה ואם ידועה שעת הלידה המדויקת המפה תהיה עוד יותר מדויקת. על הזלזול בגלגל מזלות וכוכבים אפשר לענות בתשובה אחת: הגאות והשפל של הים מושפעים מהירח ותופעות טבע מושפעות מהתפרצויות של השמש. שני גרמי השמיים הללו רחוקים מאיתנו אלפי ומיליוני קילומטרים ובכל זאת אנחנו מושפעים מהם.

על פי מפה אסטרולוגית אישית אפשר לקבל את ההתאמות למקצועות אחדים ולכן עדיין נשארת בידי בעל המפה אפשרות הבחירה החופשית. גם אם מצאתם את התחום שנראה לכם המתאים לכם ביותר ובו תרגישו שאתם תמצו את יכולותיכם בדרך הטובה ביותר, עדיין מאוד כדאי להתייעץ עם מומחה אסטרולוגיה שיעזור לכם לדייק בבחירתכם גם בעזרת נומרולוגיה.
יש המתייחסים לאסטרולוגיה כמדע ולכן גם בודקים פרוש שמות כדי לבדוק אם שמם לא עוצר אותם בהתקדמות בחיים.


עמוד זה נצפה 15,419 פעמים
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

מידע נוסף על אסטרולוגיה

אסטרולוגיה ובחירת מקצוע

לימודי אסטרולוגיה

תחזית אסטרולוגית

מפה אסטרולוגית

אסטרולוגיה של ציוויליזציה מאיה

אסטרולוגיה והכוכבים

אסטרולוגיה של הנשמה – מפת החותם הגלקטי

הלוח השנה הקדוש – הטצולקין