גלגל המזלות

הורוסקופ שנתי 2017 מזל דלי

הורוסקופ שנתי 2017 מזל דליהורוסקופ שנתי צופה ששנת 2017 תהיה שנה מאוד פעילה עבור מזל דלי בכל התחומים. נפטון ושבתאי ימשיכו את השפעתם שיכולה להועיל מאד לדלי. בין היתר, הוא יטפל בכל מני דברים עם יותר סבלנות, יהיה יותר מציאותי ויסתכל לעתיד עם יותר תקווה וזה יכול להוביל להצלחה האמיתית.

עבודה וכסף

2017 יביא לפי אסטרולוגית שנתית את הצעדים הדרסטיים שתיקחו כדי לנהל בצורה טובה יותר את הקריירה שלכם. הרצינות וההתמדה יאפשרו לבני מזל דלי  תכנון לטווח ארוך.

גם אם אתם תהיו מאד עסוקים לעולם לא תסרבו על הבקשה כל שהי. ההשפעות של כוכבי הלכת השונים עלולות להרוס את היציבות הכספי. אתם כבר מהססים בין בהוצאות על הנאות רגעיות לבין חסכונות לעתיד. צריך לשנות את סדרי העדיפויות בלי הקרבה גדולה מדי.

אהבה ומשפחה

אפשר להגיד ששכל השיניים אשר מזל דלי יעשה בתחום האהבה והמשפחה יעשו באווירה הרמונית ברוגע. הניטרליות של מאדים ונגה ממוקם בזווית ידידותי יגרמו לכך שתצליחו הפעם להתרחק מהפחדים הרגילים. למושג “בית” יש תפיסה ברורה יותר, סוג של הרמוניה, סוג של אחווה בשילוב עם רומנטיקה.

על פי תחזית אסטרולוגית שנתית צפויים דיאלוגים טובים עם המשפחה או עם בני הזוג. אם אתם רווקים, אתם תזכו בפגישות פשוטת, טבעיות ונעימות אז יהיה בזבוז זמן להעמיד פנים כאילו שאתם מישהו שאתם לא. זה יהיה הרבה יותר קל להיות כנה, אמיתי וישיר.

בריאותי

המצב לא נראה כל כך טוב כי אתם מרגישים סוג של אדישות ועייפות פיזית. אל תמתחו את הגבולות, כי בתקופה זו אתם חייבים לטפל בעצמכם יותר מהרגיל. שימו לב על תזונה סבירה ומנוחה אמיתית. חודש ספטמבר 2017, יביא שינוי ואתם תהיו יותר נמרצים והאופטימיות עלה על גדותיה.


עמוד זה נצפה 5,056 פעמים
Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

 

הורוסקופ שנתי 2017 - כול המזלות

Exit mobile version