גלגל המזלות

הורוסקופ שנתי 2017 מזל מאזניים

הורוסקופ שנתי 2017 מזל מאזניים12 החודשים הבאים של 2017 יהיו לפי הורוסקופ שנתי טובים במיוחד במישור היחסים. בפרספקטיבה זה מה שמחכה לבני מזל מאזניים: גילוים עם תוצאות נעימות והרחבת פרויקטים שונים. מה החשובה ביותר, היא העובדה שהכל בא בקלות בלי שתצטרכו לעבור ניסויים מכאיבים.

עבודה וכסף

לבני מזל מאזניים אשר עובדים בעבודה אינטלקטואלית יהיה די קל השנה ועם זאת הרעיון של השגרה ושל מאמץ אפילו קטן לא משמח אותם יותר מדי. סטודנטים, תלמידים ואלה שנמצאים בתוכניות הכשרה יהיו גם די מרוצים מתוצאות. לפי תחזית אסטרולוגית שנתית רק אלה המעורבים בעבודה מעשית לא יהיו מרוצים ויתחילו ללמוד או לשנות כיוון.

לאורך כל שנת 2017, המאזניים ירגישו את דחף לבזבז כסף כדי לשפר את סביבתם וזה דורש די הרבה כסף. אתם לא חייבים לעשות זאת בבת אחת ולגרום למצוקה כלכלית. אם אתם בכל זאת תגיעו למצב זה, ההזדמנות לשפר את ההכנסה שלהם עשויה לבוא דרך מערכות היחסים עם חברים ומכרים.

אהבה ומשפחה

הורוסקופ 2017 מבטיח חיי אהבה די מספקים, אך עם דגש על המילה “די”. למעשה, אפילו אם אתם מודעים לכל מני שגיאות אשר בני זוגכם עושים, יש לשמור על קור הרוח אל מול התנגדות או הבדלי דעות.

הפנויים שבין בני מזל מאזניים בארבעת החודשים הראשונים של 2017, ימשכו בעיקר לאנשים עם אופי חזק ומערכת יחסים הרמונית תגיע מאוחר יותר. באופן כללי, מזל מאזניים חייב להתרחק ממצבים לא ברורים שיכולים לגרום לו לנהל חיים כפולים.

בריאותי

השנה, על פי אסטרולוגיה שנתית האנרגיה שלכם היא בשיא וזה אומר שבריאותכם תהיה טובה מאד. אתם תרגישו צורך להיות כל הזמן בתנועה ולעשות משהו. מאידך, במחצית הראשונה של השנה ההשפעות של ונוס ושל מרקורי יכולות לגרום לעייפות.


עמוד זה נצפה 6,731 פעמים
Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

 

הורוסקופ שנתי 2017 - כול המזלות

Exit mobile version