גלגל המזלות

הורוסקופ שנתי 2017 מזל סרטן

הורוסקופ שנתי 2017 מזל סרטןשנת 2017 תציע לבני מזל סרטן מבחר אפשרויות מעניינות, חשובות לעתידו בכל התחומים. ההשפעה של מאדים על מזל סרטן מראה בבירור שאתם צריכים להוכיח אסרטיביות ויוזמה כדי להצליח. אסטרולוגיה שנתית ממליצה לכם להתגבר על הצניעות האופיינית שלכם, כדי לגרום לאחרים לשמוע אתכם, את טענותיכם ולקיים דיאלוג פתוח.

עבודה וכסף

בשלושת החודשים הראשונים של שנת 2017 מקום העבודה וקריירה ייתפסו את המקום הראשון בחיי היום יום. למרות בעיות דחופות ודרישות בלתי צפויות בתחום העבודה יש לסרטנים את האנרגיה הדרושה כדי ליישר את ההדורים לדרבן את העמיתים. מצד שני, ייתכן שבגלל שאתם תעשו יותר מדי העמיתים יתחילו להיות חשדניים.

סוג של עריצות יכולה להרוס יחסים עם הבוסים הממונים. הכסף, לפי תחזית אסטרולוגית שנתית, יהיה בשבילכם ב-2017, אמצעי שקל לנהל אותו מאשר כרגיל. כל זה למרות, שלפי הטבע של הסרטנים, הם יותר “צרצרים” מאשר “נמלים”.

אהבה ומשפחה

כבר בתחילת שנת 2017, מזל סרטן מרגיש צורך דחוף ליהנות מהחיים. לפי הורוסקופ 2017 סרטנים רבים יהיו מעורבים ביחסים סוערים, עם רגשות חזקים, כמו הר געש שמתפרץ. אם אתם כבר במערכת יחסים, הימנעו מעימותים הקשורים לנקודות רגישות אצל בני הזוג.

הכי כדאי זה למצוא את המכנה משותף בניכם. בכל מקרה, אתם תהיו אלה אשר יחזירו את השלווה לזוגיות. אם אתם לבד, תוכלו למצוא הזדמנויות רבות כדי להכיר אנשים חדשים., פגישות רלוונטיות בתחום האהבה יהיו בחודשים מאי ואוקטובר.

בריאותי

הכוכבים אומרים שהאנרגיה שלכם ב-2017 לא תאכזב, להפך! על פי הורוסקופ שנתי השפעה של מאדים יחד עם השמש ויופיטר היא חיובית בכל מה שקשור לבריאותכם. עם זאת, פרט קטן יכול להטיל צל על ההשפעה הזאת: התאווה לאוכל.


עמוד זה נצפה 6,502 פעמים
Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

 

הורוסקופ שנתי 2017 - כול המזלות

Exit mobile version