גלגל המזלות

הורוסקופ שנתי 2017 מזל עקרב

הורוסקופ שנתי 2017 מזל סרטןשנת 2017 תאפשר לבני מזל עקרב להוציא לפועל פרויקטים אשר תכנן זמן רב. אתם מלאי אנרגיה והנסיבות תורמות להגשים חלק מהחלומות שבלבכם. הורוסקופ 2017 מדבר גם על מערכות יחסים הרבה יותר פתוחות ורגועות ולמרות שאתם לא רוצים את זה, אתם הכוכבים.

עבודה וכסף

לפי תחזית אסטרולוגית שנתית ב-2017, מזל עקרב יהיה עסוק בעבודה מעל הראש. לעבודה שאתם עושים סוגיות מורכבות: אתם צריכים להגן על האינטרסים האישיים ואפילו לפעמים להשתמש בחוכמה וקצת ערמומיות כדי להשיג את מטרותיכם. ונוס יהיה זה אשר יסית אתכם להגיע לוויכוחים, אבל מאדים מיד יוריד את טון הדיבור.

המפה האסטרולוגית מראה הרבה היבטים נדיבים ואם יש צורך, אתם יכולים להזיז הרים, כדי לבצע את המשימות. גם העקרבים אשר לומדים יצליחו לא מעט. מצבכם הפיננסי ב-2017 ישתפר. מצד אחד, יהיו די הרבה בהוצאות ומצד שני תהיה לכם ההזדמנות להחזירן.

אהבה ומשפחה

להשפעות של מאדים ויופיטר ייצרו מאין הד פנימי חיובי ותשימו את כל החרדות הקשורות לאהבה ומערכת יחסים מאחוריכם. אתם תקחו בחשבון גם את הפשרות הקטנות.

אם אתם רווקים, תכירו מישהו קרוב לאידיאל שלכם, וזה יגרום לכך שתהיו מוכנים גם לקבל וגם לתת כל הטוב שבכם. עד לא מזמן הייתם בטוחים שאף אחד לא יוכל למלא את האידיאלים שלכם.

בריאותי

במיוחד במחצית הראשונה של שנת 2017 אתם תיהנו מבריאות מצוינת ומאנרגיה מרהיבה. גם אם המצב הו כזה, אסטרולוגית שנתית ממליצה לכם לשמור תמיד על האיזון במיוחד בתזונה, אחרת כל הגזמה יכולה להוביל לבעיות קיבה. בחודשיים האחרונים של השנה בני מזל עקרב נוטים להרגיש עייפים, עצביים וחלשים יותר.


עמוד זה נצפה 5,528 פעמים
Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

 

הורוסקופ שנתי 2017 - כול המזלות

Exit mobile version