גלגל המזלות

הורוסקופ שנתי 2017 מזל שור

הורוסקופ שנתי 2017 מזל שורהשילוב שמש-מאדים יהיה בשנת 2017 זרז חיובי במהלך האירועים עבור בני מזל שור. על פי הורוסקופ 2017 אתם שואפים רק קדימה, ויהיה לכם ההזדמנויות בתחומים שונים כדי להשיג את המטרות. כל מאמציכם ישאו פרי, גם אם לא יהיה לכם הרבה זמן למרגוע, שלווה ואהבה. עבור מזל שור הקונספט של מחויבות הוא יותר ברור עכשיו והוא מבין שבעיות צריך לפתור בכל עת.

עבודה וכסף

בתחום המקצוע הקצב יהיה אינטנסיבי. השפעותיהם של שבתאי מאדים יעודדו אתכם להמשיך לשפר אסטרטגיות דבר אשר יביא להתקדמות והצלחה בעבודה שלכם. מצד שני, על פי אסטרולוגיה שנתית היחסים עם הממונים הירארכיים עם סמכות, באופן כללי, יכולים להיות קצת מתוחים בעקבות התקדמות האישי של מזל שור.

כל השינויים אשר קורים בשנת 2017 עלולים ליצור תסכולים, אם לא תלמדו כיצד להציג את הדברים עם רוגע ודיפלומטיה. ב- 2017, אתם תשנו הדרך כדי להתמודד עם בעיות הכספיות. אתם תחשבו יותר על העתיד ותהיו זהירים יותר עם הוצאות מיותרות. השוורים יכולים לצפות להוצאות בלתי צפויות בקרב המשפחה ויש להגביל את הנזק ככל האפשר.

אהבה ומשפחה

אהבה ומשפחה זה יהיה התחום מרכזי בחייכם ב-2017. השפעותיהם של השמש ושל מאדים יעניקו לכם רצון עז לבטא טוב יותר את הרצונות והשאיפות. אם אתם נמצאים במערכת יחסים אך הרגשות לא ברורים, אתם תבינו את הצורך לבחירות יותר טובות בעתיד.

הזוגות היציבים מצליחים לקיים דיאלוג ולהגדיר פרויקטים משותפים קשורים לעתיד. עבור  השוורים שהם לבד הבשורה מצד הורוסקופ שנתי היא שליבם עומד “להמיס” בקרוב.

בריאותי

בתחילת שנת 2017 האנרגיה שלכם היא מעולה, כך שלפי תחזית אסטרולוגית שנתית תוכלו לעסוק בכל הפעילויות הקשורות לעבודה ובית ללא שום הפרעה עד חודש מאי. אתם תוכלו להתחיל להתאמן, להתחיל דיאטה וניקוי רעלים, לעזוב את הרגלי האכילה המזיקים. החודשיים האחרונים של 2017 יהיו תחת סימן של עייפות ועצבנות.


עמוד זה נצפה 5,829 פעמים
Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

 

הורוסקופ שנתי 2017 - כול המזלות

Exit mobile version