הורוסקופ 2013 – מזל בתולה

zodiac_virgo_2013בני מזל בתולה הדבר שאולי מזוהה ביותר אתכם זה דייקנות והרצון תמיד להעמיד את הדברים על מקומם. לעיתים אתם חווים חוסר נעימות מקרב הסובבים אתכם עקב הבררנות המרובה שלכם והרצון התמידי שלכם שהכל יהיה מסודר ומאורגן. תחזית אסטרולוגית שנתית לרוב לא משנה לכם עקב הרצון שלכם לשמור הכל כמו שהוא עכשיו אך עקב תשומת הלב שלכם לרחשי הסביבה אתם תמיד אוהבים לעזור לאחרים ולא לתת לאף אחד ליפול או להישבר.

אהבה וזוגיות
הורוסקופ 2013 מביא לכם שנה מורכבת ומלאת שינויים בכל הנוגע אל חיי האהבה והזוגיות – דבר שלא ימצא חן בעיניכם כלל עקב הרצון שלכם שהכל יישאר כמו שהוא. הדחף שלכם לעזור לאחר יגיע גם אל חיי הזוגיות שלכם עד כדי כך שתגיעו למצב שאתם מבטלים את עצמכם בתוך הזוגיות ומוותרים על דברים שחשובים לכם לטובת בן\בת הזוג. בכל הנוגע אל אהבה חדשה, העבודה תהיה חלק בה – לכן תהיו פתוחים להיפתח אל אנשים הנמצאים במקום העבודה שלכם.

פרנסה ועבודה
מזל בתולה מקדם אתכם בכל הנוגע אל מקום העבודה שלכם, אתם תגיעו לדרגות גבוהות ותזכו לאהדה וחיבה רבה במקום העבודה שלכם. המצב הכלכלי שלכם יתחיל את השנה בירידה עקב מחלקות סכסוכים אך לקראת אמצע השנה תחווה עלייה מחודשת עקב הסכמים ופתרונות.

בריאות
אתם אינכם אוהבים שינויים לכן השפע לא מדבר אליכם כלל וכלל רק הרצון שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר הוא זה שמנחה אתכם וכך גם בבריאות שלכם, אתם מאוד בררנים ולכן הסיכוי שתהיו חולים נמוך ולכן אתם לא תחווה שינויים דרסטיים לעומת השנה הקודמת.


עמוד זה נצפה 7,834 פעמים
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...