הורוסקופ 2013 – מזל גדי

zodiac_capricorn_2013הורוסקופ שנתי גורם לכם בני מזל גדי תמיד לאתגרים חדשים, אתם שאפתנים ותמיד רוצים להשיג את המקסימום למרות שלעיתים הוא נראה רחוק מאוד וכמעט בלתי אפשר ליישום. למרות שלעיתים אתם חווים נפילות ותהומות בדרכים בהם אתם הולכים, אתם לא תישברו ותמיד תרימו את הראש ותחפשו כיצד לשנות את המצב הקיים ולשפר אותו על מנת לחזור אל הפסגה. למרות שאתם חזקים מאוד מבחינה חיצונית אתם מראים חיבה רבה, נועם ואדיבות, אנשים תמיד אוהבים להיות לידכם.

אהבה וזוגיות
אתם זקוקים לאהבה, למרות שלרוב אתם מראים קרירות בכל הנוגע לקשרים רומנטיים אתם תמיד רוצים להיות נאהבים כי זה בין הדברים שמחזקים אתכם וגורמים לכם להמשיך להיות שאפתנים תמיד.

אתם לא בני אדם של יחסים קצרים וחסרי משמעות אלה של יחסים ארוכים ויציבים. אתם בררנים מאוד בנוגע לנושא הזוגיות דבר שלעיתים עשוי לגרום לקצת חוסר נוחות וויכוחים עם בן\בת הזוג.

פרנסה ועבודה
תחושת השאפתנות מנחה אתכם גם בכל הנוגע אל הפרנסה והעבודה – אתם אף פעם לא מסופקים אבל מחפשים תמיד מקום יציב ומבוסס על מנת לתת ליכולת שלכם להגיע אל המקסימום שלה.

בני מזל גדי מביאים עימם יכולת תכנון וארגון ברמה גבוה ולכן תבססו את מקום העבודה שלכם על תכונות אלה בשביל שתוכלו לשבור שיאים.

בריאות
תחזית אסטרולוגית 2013 מביא עימה עבורכם סימנים חיובים בכל הנוגע לשפע, עקב הרצון שלכם להגיע תמיד אל המקסימום אתם לעיתים קרובות נהנים מכך מבחינה כספית ורגשית וכך בעצם תמשיך גם השנה הקרובה.


עמוד זה נצפה 7,838 פעמים
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...