הורוסקופ 2013 – מזל דגים

zodiac_pisces_2013בני מזל דגים בגלל היותכם מופנמים ורגישים מאוד אתם תמיד נוטים לחשוב שלא מבינים אתכם ושתמיד אתם העוף המוזר בחבורה. בעיות ביטחון עצמי עשויות ללוות אתכם גם בשנה הקרובה בגלל החשיבה שלכם שאינכם מוערכים כמו שצריך ביחס למה שאתם עושים בפועל. אתם מנהלים את החיים שלכם בזהירות ובאיטיות על מנת לא לחוות טלטלות מיותרות ולעיתים אתם ממתינים זמן רב על מנת להשיג את מבוקשכם.

אהבה וזוגיות
הקו שמנחה אתכם בחיים הרומנטיים זה קלילות וזרימה חיובית, אתם לא אוהבים להיכנס לעימותים וכך גם בחיים הזוגיים. לרווקים מבניכם יש צ’אנס טוב להיכנס לזוגיות חדשה אשר תמשך זמן רב. בני מזל דגים בכל הקשור לחיים הרומנטיים שלכם בשנה הקרובה אתם תחווה שינויים רבים לטובה.

פרנסה ועבודה
תחזית אסטרולוגית 2013 מבדילה אתכם מהשאר מכל הנוגע לפרנסה, אתם אינכם אנשים חומריים ואתם מסוגלים ליהנות גם כאשר המצב הכלכלי לא הכי טוב.

על מנת להצליח מבחינת עסקים ועבודה אתם תהיו חייבים להקשיב לעצות של מכרים וחברים קרובים שלכם שיכוונו אתכם אל מקומות נכונים אשר יגרמו לכם להצלחה מבחינה כלכלית ותעסוקתית.

בריאות
הורוסקופ 2013 מסמן שהשנה השפע והברכה תבוא עליכם בעיקר מכיוון המשפחה, אתם תחווה שינויים משמחים רבים וכך תרגישו שפע רב בכל הנוגע למגורים, הרחבת המשפחה והרחבת אופקים.

בריאות מאוד מעניינת אתכם, השנה תיהיה מאוזנת ויציבה בכל הנוגע למצב הבריאותי שלכם.


עמוד זה נצפה 7,441 פעמים
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...