הורוסקופ 2013 – מזל מאזניים

zodiac_libra_2013 בני מזל מאזניים יחווה בשנה הקרובה שינויים רבים כמעט בכל התחומים וההשקפות. אתם מאוד ביקורתיים כלפי עצמכם והדבר שהכי מעניין אתכם הוא מה אומרים עליכם ומה אחרים חושבים עליכם. אתם אף פעם לא אוהבים להיות לבד ותמיד רוצים להיות בקרבת אנשים. הורוסקופ שנתי תמיד משנה לכם את ההרגשה עקב הרצון שלכם לדעת תמיד מה עומד בפתח ואילו דברים חדשים עומדים להתחיל.

אהבה וזוגיות
הישארות בקרבת בני הזוג היא זאת שתנחה אתכם, אך ניתוקים ופרידות מפתיעות יטלטלו אתכם בשנה הקרובה אך במקביל היכרויות חדשות ומפתיעות יתווספו גם הם אל השנה הקרובה – אפשר להגיד שמבחינה זוגית ורומנטית השנה הקרובה תהיה אחת המפתיעות, מוזרות וחדשות עבורכם.

פרנסה ועבודה

הורוסקופ 2013 מלווה אתכם בתחושה של ריקנות מבחינת מקום העבודה, רבים מכם יחווה פיטורים או שינויים שלא יותירו בכם רצון להישאר עוד במקום העבודה הקיים. הפרנסה שלכם תיפגע במהלך השנה הקרובה עקב הביקורתיות שלכם אך ביחד עם זאת תחווה התחדשות לקראת סוף השנה הקרובה בכל הנוגע למצב הכלכלי שלכם.

בריאות
בני מזל מאזניים אוהבים שפע על מנת להרגיש טוב עם עצמכם וכך גם האחרים יחשבו דברים חיוביים עליכם ועל המצב בו אתם נמצאים. בריאות תמיד הייתה הצד החזק שלכם אך המערכת החיסונית תבגוד בכם במהלך השנה הקרובה ותחווה רגישויות מרובות ממה שאתם רגילים אליהם – אך אל תפחדו ותמשיכו להעיז למרות מה שאחרים חושבים עליכם.


עמוד זה נצפה 7,773 פעמים
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...