הורוסקופ 2013 – מזל קשת

zodiac_sagittarius_2013בני מזל קשת התכונות החיוביות תמיד היו חלק ממכם, ספונטניות וחוסר הרצון להישאר בשגרה יובילה אתכם בכל הקשור אל השנה הקרובה. הורוסקופ 2013 מסמן אתכם ככאלה אשר אוהבים לטייל, לדבר עם אנשים חדשים – הספונטניות שלכם תקל עליכם עקב יכולת ההסתגלות הייחודית שלכם. אתם אוהבים לערוך מסע חיפוש פנימי ולכן אתם מאוד מזוהים עם דת וערכים.

אהבה וזוגיות
אתם אינכם אנשים של זוגיות, אתם תמיד רוצים להרגיש חופשיים ומשוחררים. אתם מהר מאוד מתאהבים אך באותה מידה גם משתעממים מן הזוגיות והאהבה ומחפשים דרך לשנות אותה או לצאת ממנה לחופשי.

אך במידה ואתם בזוגיות יציבה, אתם טיפוסים מאוד רומנטיים שתמיד מחדשים ומגוונים את הזוגיות.

פרנסה ועבודה
ההצלחה שלכם בעבודה כרוכה בסביבה אשר נמצאת בה – אתם חייבים שהסביבה תיהיה תומכת ואוהדת על מנת להצליח בעבודה ולהביא פרנסה טובה. אתם לא אוהבים שגרה וכך גם מבחינת הפרנסה, אתם תהמרו ותיקחו סיכונים שלעיתים יתבררו כמוטעים אך זה לא יפחיד אתכם להמשיך ולהסתכן גם לאחר מכן.

בריאות
בני מזל קשת, למרות שאינכם אוהבים את הקיים – בכל הנוגע לבריאות שלכם ולשפע שילווה אתכם אתם יציבים מאוד בשנה הקרובה. למרות זאת יש סיכוי שתחווה שינויים קלים אך שוב לא מדובר במשהו דרסטי כמו שאתם מצפים לו תמיד – שימו לב שאתם לא לוקחים סיכונים שעשויים להיות הרסניים עבורכם.


עמוד זה נצפה 7,285 פעמים
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...