זוגיות מושלמת באמצעות התאמת מזלות

זוגיות מושלמת באמצעות התאמת מזלותבואו נתחיל במבחן קטן:
•  האם אתם חיים במסגרת זוגית שבסך הכל אתם מגדירים כטובה?
•  האם אתם מרגישים שמשהו בזוגיות שלכם תקוע, שהגעתם לגבול מסוים ושהכל חוזר על עצמו?
•  האם אתם חשים שיש לזוגיות שלכם פוטנציאל של אהבה שטרם מימשתם?
•  אם התשובה לשאלות האלה היא כן, הטקסט הבא הוא עבורכם.

כולנו רוצים למצוא שלווה ושקט בתוך מערכת היחסים הזוגית שלנו, למצוא את המקום שבו נוכל להיות, ממש להיות מי שאנחנו ללא כל הגנה, פגיעים וחשופים, פתוחים ונותנים. היינו רוצים להיות כנים מספיק כדי לבטא את כל מה שאנחנו מרגישים וחושבים, ללא שיפוט או ביקורת, ללא פחד ממה שבן הזוג יגיד או יעשה. היינו רוצים לאהוב ולתת ללא גבול, להיות נדיבים וחמלים כלפי האדם הקרוב ביותר אלינו, זה שחולק איתנו את חיינו באופן יומיומי וקרוב. היינו רוצים שמעשינו יבטאו את הכרת התודה שאנו חשים כלפיו, וישקפו באופן ישיר את כמיהתנו לראותו מאושר באמת.

כולנו עושים כמיטב יכולתנו על מנת לבטא את מה שאנו חשים באמת כלפי אהובנו. הרבה פעמים אנחנו לא מצליחים לבטא זאת, למעשה חלק גדול מהזמן אנחנו עשויים למצוא את עצמנו  מבטאים את ההפך הגמור ממה שאנו חשים באמת כלפי בן או בת הזוג.

התאמה בין מזלות

ואז גם כשמערכת היחסים שלנו טובה ואוהבת, עדיין נשמר בין בני הזוג סוג של “קיר” שמורכב מפחדים, מכאב של חוסר קבלה והבנה, מתלונות מודחקות ומציפיות כמוסות. אותו קיר הופך לכוח מפריד ומחליש בתוך הזוגיות ומהווה מעין “תקיעה”, מעין מכשול מתסכל בדרך למה שהיינו הכי רוצים באמת – לאהוב ללא תנאי.
זוגיות מושלמת באמצעות התאמת מזלות היא הכוח הממיס של כל מחסום, תסכול או חומה בתוכנו.
היא מציעה דרך שבה נוכל לאהוב את בן הזוג ללא תנאי ולהפוך אותו ואותנו למאושרים ברמות שלא הכרנו. היא מאפשרת לנו לבטא את כל מה שהיינו רוצים והיא מראה לנו כיצד נוכל להפוך לאוהבים בפועל ולהביא לקץ ההפרדה בין מה שאנו יודעים וחשים בתוכנו לבין מה שאנו מבטאים באופן ישיר במציאות.

המיתוסים המרגשים שאנחנו פוגשים בסרטים כמו מערכת היחסים המופלאה בין סם ופרודו ב”שר הטבעות”, או האהבה חסרת הפשרות של ווסלי נער הכפר מהסרט “הנסיכה הקסומה” (as you wish… ), או התשוקה היוקדת בין רומאו ויוליה (רק עם סוף טוב…), כל אלה יכולים להיות החיים שלנו בפועל.

עקרונות יסודיים של הזוגיות בהתאמת מזלות

התשתית של הזוגיות החדשה כוללת מספר עקרונות יסודיים שחשוב להבינם וכלים מעשיים ליישומם, כך שהיבטים רבים בזוגיות מקבלים מענה ותשומת לב. להלן כמה מעקרונות היסוד:
העיקרון הראשון והבסיסי ביותר הוא התאמה. חשוב מאוד שבין בני הזוג תהיה התאמה עמוקה, אחרת זה לא ילך. כדי לדעת האם קיימת התאמה עלינו להיות מאוד כנים עם עצמנו ולראות עד כמה אנחנו מתפשרים, עד כמה הבחירות שלנו בזוגיות נובעות משיקולי נוחות ופחד. אם ישנה התאמה בסיסית בין בני הזוג ניתן להמשיך הלאה ביישום עקרונות הזוגיות החדשה.
העיקרון השני הוא נכונות משותפת לראייה עצמית בלתי מתפשרת. אם ביחד נהיה מוכנים לפגוש את האמיתות העמוקות ביותר לגבי עצמנו, מתוך ההכרה בכך שהצעד הראשון לשינוי בחיים תלוי בהכרה במצבנו הנוכחי, אז אנו מניחים בסיס משותף של כנות וחשיפה הדדיים שמאפשרים הכרות עמוקה יותר עם עצמנו ועם בן הזוג.
חשוב להדגיש שאחד העקרונות החשובים ביותר של הזוגיות החדשה הוא העצמה וחשיפת הכוח והגדולה שבתוכנו, כך שחלק מן האמיתות העמוקות שאנו עשויים לפגוש הן לא רק חולשות או מגבלות אלא גם כוחות חיוביים מודחקים. אל תגבילו את החקירה המשותפת שלכם רק למגבלות או חסרונות, אלא הרשו לה לחשוף גם את הגדולה הפנימית העמוקה ביותר שלכם, את יעודכם ואת השיר הייחודי שאותו באתם לשיר בחיים אלה.
העיקרון השלישי הוא קבלה ללא תנאי. לאחר שהאמיתות נחשפות איננו מבקרים או שופטים, או מביעים דעה זו או אחרת, אלא מקבלים ומכילים את בן או בת הזוג ללא תנאי ומאפשרים לתהליך של שינוי לקרות בסביבה תומכת, מעצימה ומזינה.
העיקרון הרביעי הוא נכונות להקרבה עצמית למען האחר, זוהי נקודה חשובה במיוחד ולמעשה היא הטרנספורמציה האמיתית של הזוגיות החדשה. התנאי הרביעי מבטא את ההבנה  שההסכמה להקשיב ולהכיר ברצונותיו ובצרכיו של האחר ולהגשים אותם למענו, היא אחד הכלים העוצמתיים ביותר לפיתוחה וטיפוחה של אהבה אמיתית בחיי היומיום. בדרך זו אנו מתרגלים נתינה ללא תנאי, נתינה שמגשימה בפועל את צרכיו ורצונותיו של בן הזוג.


עמוד זה נצפה 3,827 פעמים
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...