גלגל המזלות

ייעוץ פנג שוואי כמרכיב בתכנון הבית

בבנית כל בית מעורבים בעלי מקצוע רבים לצידו של האדריכל, מהנדס בנין, מהנדס חשמל, אינסטלציה, מיזוג אויר, אדריכל פנים ועוד, מעורבותו של יועץ מומחה לפנג שואי נחוצה ביותר ואינה נחשבת למותרות.
ייעוץ פנג שואי בתכנון בית, מתחיל בבדיקה אסטרולוגית של מפות הדיירים המידע אשר מתקבל מניתוח המפה יצביע על צרכיהם האישיים של הדיירים ויאפשר התאמה אופטימלית של המגרש והמבנה.
כמו לאדריכל, חשוב ליועץ הפנג שואי לקבל נתונים על צורת החיים של לקוחותיו, הצרכים שלהם, רצונותיהם, השאיפות שלהם. כיצד הם רואים את ביתם החדש, איזה סגנון עיצוב אהוב עליהם, האם יעדיפו מפלסים או קומה אחת, האם יעדיפו את ה OPENSPACE, האם הם זקוקים לפינת אוכל גדולה ועוד שאלות מסוג זה …

כעת, מגיע שלב בדיקת הפנג שואי של השטח הכולל קביעת ציר חזית-עורף של המבנהבהתאמה עם צורת המגרש ותנאי הסביבה החיצונית כבישי הגישה אל המקום, מבנים אחרים בסביבה, הנוף הייחודי למקום, בדיקה גיאופטית של המגרש (קרינה, מים או חלל תתקרקעי והשפעות שליליות אחרות) ועוד.

התרשים האנרגט של הבית

לאור כל הנתונים הנ”ל ייבנה התרשים האנרגטי הייחודי למקום אשר בתוספת כל הנתונים שכבר נאספו, יסייע בגיבוש ההצעות הספיציפיות לתכנון המבנה.
באם טרם נרכש המגרש, תתכן אפשרות לליווי בבחירת המגרש – בדיקה של המגרש, ממש כמו בדיקת נכס, בית, דירה או עסק לפני רכישה, תאפשר בחירה טובה ומוצלחת. בשלב זה, שבו גובשו המלצות הפנג שואי, תתקיים פגישה עם האדריכל לתכנון וגיבוש התכנית האדריכלית.
בפגישה תינתנה המלצות הפנג שואי לחלוקה הפנימית של המרחב – מיקום הנכון לחדרים (חדרי שינה, חדרי אירוח, חדר עבודה, מטבח חדרי שירותים, מדרגות פנימיות וכד’). מיקום וגודל נכון לדלת הכניסה ולפתחים (דלתות, חלונות), מיקום חשמל ומים (מזגנים, תנור, כיריים, כיורים, מדיח).

בהמשך תינתנה המלצות לעיצוב הפנים ולסידור הפנימי אשר תכלולנה שימוש נכון בצבעים, צורות וחמרים, תאורה, מיקום רהיטים ותמונות, חפצי נוי וסימבוליקה בהתאמה עם טעמו האישי של הלקוח.

לא רק פנג שואי אלא גם יופי של הבית

בנוסף, תינתנה הנחיות לגבי חזות הבית, תכנון הפיתוח, החצר והגינה אשר תכלולנה את בחירת המיקום האופטימלי לשער הכניסה למתחם, מיקום חניה מיקומי דשא ופרחים, עצים ושיחים, תכנון שטחי אור וצל, מיקום תאורה ומיקום מים. ולא פחות חשוב, בחירתם של מועדים מתאימים לתחילת הבניה ולכניסה לבית יקבעו את אופן התנהלות הבניה ובהמשך, מעבר מוצלח אשר יביא איתו ברכה לדיירים.
לבסוף, עם כניסת הדיירים לביתם החדש, תינתנה הנחיות פנג שואי אחרונות ליישום לתמיכה מקסימלית של המבנה בדייריו.


עמוד זה נצפה 2,947 פעמים
Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.



מידע נוסף על מדיטציה

Exit mobile version