גלגל המזלות

מדיטציה להגנה על מדינת ישראל

שבו בנוח והתרכזו בדופק הלב ובנשימה. תדמיינו כדור אור מעל הראש שלכם ותתחילו להכניס את האור פנימה ולמלא את הגוף שלכם באור.
תתחילו להוריד את האור כלפי מטה ותוציאו אותו דרך צ’קרת הבסיס שלכם ותמשיכו אל תוך בטן האדמה. שם, בתוך מרכז כדור הארץ תתורו אחר העורק הראשי של אנרגיית הזהב.
תשאבו אנרגיה בצבע לבן זהוב מבטן האדמה ותתחילו להעלות את האנרגיה כלפי מעלה ותזינו את הגוף שלכם באנרגיה של זהב.
תמשיכו עד שתמלאו את כל הגוף שלכם באנרגיה של לבן זהוב, מתוך מרכז כדור הארץ.

עכשיו תתחילו להעלות את האנרגיה מתוך הגוף שלכם כלפי מעלה ולהוציא אותה מהכתר ודרך כל הכוכבים והגלקסקיות עד לשמש המרכזית. שם, האנרגיה תמוחזר ותוחזר דרך הצינור שיצרתם אל הגוף שלכם ואל מרכז כדור הארץ.
תעשו את התהליך הזה מספר פעמים ותיצרו צינור של אור שמתחיל במרכז כדור הארץ ומגיע על למרכז הגלקסיות, היא השמש המרכזית.
כאשר הצינור יהיה מספיק עוצמתי, תתחילו לדמיין שהצינור לאט לאט מתעבה ומתרחב ומקיף את כל הגוף שלכם, את כל החדר שבו אתם יושבים, את כל העיר, את כל מדינת ישראל ואת כל המזרח התיכון. תיצרו צינור אור שמאיר את כל המזרח התיכון.
עכשיו תתמקדו במדינת ישראל. תדמיינו את כל ארץ ישראל כאשר אור גדול מקיף אותה ומגן עליה. מעל לאור תדמיינו כיפה שקופה בלתי חדירה. דרך הכיפה השקופה אפשר לראות דרכה, אבל שום דבר איננו יכול לחדור את הכיפה. תדמיינו שמעל לכיפה הזו יש שכבה נוספת של אור ומעליה כיפה שקופה נוספת. אתם יכולים לדמיין כמה שכבות של כיפות שאתם רוצים.

הכיפת השקופה היא למעשה הגנה אנרגטית מפני חדירה של כל דבר, כולל אמצעים קונוונציונאלים ואלו שאינם כך.
כעת דמינו מגן דוד תלת מימד המקיף את מדינת ישראל העטופה בכדורי האור. מדינת ישראל מצויה במרכז הכדורים במרכז המגן דוד.
התמקדו בתפילה: ” שמע ישראל ה’ אלוהינו ה’ אחד… ברוך שם כבוד מלכותו לעולם ועד”…
ככל שתעשו זאת מספר רב יותר של פעמים וככל שיותר אנשים יעשו את המדיטציה הזו, כך המיגון של מדינת ישראל יהיה חזק יותר ורחב יותר.
זכרו שלאחר שהכול מסתיים, חשוב שתעשו שוב את המדיטציה הזו ואז גם תזכרו להסיר את הכיפות השקופות שהנחתם מעל מדינת ישראל. אין צורך במיגון כזה בזמן שלום.


עמוד זה נצפה 3,048 פעמים
Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.



מידע נוסף על מדיטציה

Exit mobile version