גלגל המזלות

מדיטציה עם התהילים

לספר התהילים עוצמה אנרגטית גדולה. זה אולי הספר היחיד בתנ”ך שנשמר כמעט כפי שהוא, שהועבר ממקורות גבוהים באופן הבהיר וכך נשאר בידינו. אין זה סוד כי את התנ”ך כתבו אנשים. לעתים הם התאימו את האירועים או את הדברים הגבוהים והקדושים שקיבלו ממקורות עליונים לצורכיהם. לפעמים כדי לשלוט בעם על ידי הפחדה, ולעתים היה צורך בעיוות מסוים כיוון שהאנשים באותה תקופה מזקקו לבניית ערכי מוסר ולעיצובם כעם. זאת אומרת שלעתים נצלו בעלי העמדה את הכתבים שהשאירו אחריהם לדורות הבאים לצורכיהם כדי לבסס את שליטתם ולהטמיע בהמונים תבניות חשיבה, אמונות, פחדים. לעתים היה צורך בהתאמת הדברים למקום בו נמצאו האנשים אז.

למשל, דבר בולט ביותר היה, חלקן החשוב של הנשים אשר הוסתר ונמחק לרוב בתנ”ך.
ספר תהילים הוא הספר היחיד שנשמר בטוהרתו ולכן הוא קדוש באמת. לכן הוא אנרגטי מאד.
בלי כל קשר לאותו מסע פרסום של גופים חרדיים שקורא לקריאת פרק בתהילים, אכן יש משמעות אנרגטית לקריאה בספר הזה בזמנים האלו. יש למילים, לתפילה, לתכנים כוח רב לשנות מציאות היום. לרכך, להיטיב, לעדן תסריטים לא פשוטים ולהעמידם בווליום נמוך יותר.
1. שבו בנוחיות, נסו לקחת את הספר ביד שמאל, להניח אותו על לוח לבכם, לסגור עם היד הימנית ולחבקו. כעת עיצמו את עיניכם. הישארו לרגע עם התחושה.
2. תנו לאנרגיה המתפשטת מהלב הלאה והלאה לזרום בגופכם. להרחיב אתכם, כאילו נפח גופכם משתנה. כאילו אתם מתרחבים. זה האור הנובע מצירופי המילים, מהקדושה, מהעוצמה הנובעת מהספר.

3. רכזו את מודעותכם כעת במשהו העומד כרגע לפניכם. אולי זו סיטואציה, אולי התמודדות שצריך לעבור. אולי מערכת יחסים עם אדם קרוב. משהו שאתם מתבקשים להתמודד מולו מחר, בימים הקרובים. התרכזו בדבר הזה ובקשו כעת מסר, או פסוק מתאים שיקיף אתכם בהגנה, ייתן לכם סיוע, יחזק את רוחכם.
4. היו לרגע עם התחושה והמחשבה. הניחו את הספר על ברככם. פתחו אותו לאט ביד שמאל, באופן אינטואיטיבי בעיניים עצומות. הניחו אצבע במקום מסוים בדף שפתחתם.
5. פקחו את עיניכם.ועיינו בפסוק שסימנתם. היו לרגע עם התחושה והאנרגיה. נשמו את האנרגיה עמוק פנימה.
6. כעת קִרְאוּ את הפרק כולו. תנו לתחושה האנרגטית, לאור המעודן הנובע מהפרק לחלחל בגופכם, לאזן, להרגיע, לנחם, לחזק.
7. חישבו על הודייה, חישבו על כך שלעולם אינכם לבד, למרות האשליה האופטית. סִגרו את הספר וקומו רעננים ומחוזקים להמשיך את יומכם כשאתם מפיצים לעבר אותה סיטואציה אנרגיה מותמרת, גבוהה יותר, ומרגישים אחרת כלפי אותה סיטואציה.


עמוד זה נצפה 3,121 פעמים
Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.



מידע נוסף על מדיטציה

Exit mobile version