מה מביא מזל רע ומה ההבדל מעין הרע

איזה דברים גורמים למזל רע, וממה כדי להיזהר? יש די ויותר דברים בעולם הזה שיכולים להביא מזל רע. אני לא מאמין גדול במזל רע שמגיע מחתולים שחורים, שבירת מראות ושאר הדברים שמכונים “אמונות תפלות”.
אני אומנם לא שולל את האפשרות שיש אמונות תפלות שהן אמתיות, אבל רובן המוחלט נראה לי כמו בדיות מתקופות החושך של הימים העתיקים.

מזל רע וגורמים שליליים

למרות זאת אני יכול לספר על מספיק דברים אחרים שבהחלט גורמים למזל רע, מדברים כאלה מומלץ להתרחק. הגורם מספר אחת למזל רע אצל רוב האנשים קורה לא אחר מאשר בגלל אותם אנשים בעצמם.

למחשבות שליליות יש נטייה להביא מזל רע, גם אם הן מחשבות שלא קיימות יותר. אם למשל אתה תחשוב “אין לי סיכוי להתקבל לעבודה הזאת” אז סביר להניח שבאמת לא תצליח להתקבל אליה.
אפילו עם כמה ימים לפני הראיון עבודה תשנה גישה ותפסיק לחשוב את המחשבה הזאת, עדיין קיים סיכוי גדול שלא תצליח להתקבל לעבודה.
תזכור תמיד, מחשבות שליליות = אנרגיה שלילילת!

מזל רע ואיך להתמווד איתו

יש מספר דרכים להתמודד עם מחשבות שליליות, גם אחרי שכבר חשבת אותן, הסבר מורחב יותר כתבתי בעמוד אחר.
מזל רע יכול גם להגרם מקללות ואנרגיות שליליות מכוונת שנגרמו באופן מכוון או לא מכוון על ידי אנשים בעלי שליטה בתורת הנסתר (עין הרע).

במידה והסתכסכת עם אדם ששולט בתורת הנסתר רצוי לך מאוד לדבר איתו ולהגיע למצב שתפסיקו את הסכסוך בינכם, בכל מקרה רצוי לשמור על יחסים טובים עם אנשים.
אם אתה לא יודעי מי אותו אדם שגרם לך לעין הרע או אתה לא מצליח לפתור את הסכסוך איתו, אני מציע לך להתייעץ עם מומחים בתחום תורת הנסתר.
תזונה לא טובה היא לא רק לא בריאה, היא גם עלולה להביא איתה מזל רע. אחת המשימות הראשונות שקיבלתי הייתה לצאת לסיבוב ריצה פעמיים בשבוע. התוצאה הייתה שגם ירדתי במשקל וגם המזל שלי קצת השתפר, בכל מקרה מה שבטוח זה שהרגשתי הרבה יותר טוב.


עמוד זה נצפה 3,398 פעמים
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...



מידע נוסף על מיסטיקה

התיאוריות המיסטיות של "אני החיים – I Am"

זמן ומרחב במבט של מיסטיקה

התעוררות רוחנית

מיסטיקה והארה חדשה

רוחניות והמוח חדש