מזל גדי זכר

Zodiac Capricorn Manמזל גדי זכר הוא המזל העקשן ביותר מכל גלגל המזלות כמו שאר המזלות היציבים: עקרב, שור, דלי ואריה. כשהוא רוצה משהו הוא ישיג אותו בכל מחיר, פשוט אי אפשר להגיד לו לא כי מה שהוא שומע זה כן. בן מזל גדי צריך אהבה ממש כמו מזון ומים, הבעיה שהוא חמדן ושובניסט, הוא חושב שהכול זו הצגה.
מתחת למה שאת מראה החוצה את מסתירה צד שרוצה להשתחרר והוא ישקיע את כל האנרגיה שלו כדי להגיע לרובד הזה שבך.

מזל גדי זכר הוא אדם ללא מוסר, אומנם לא כמו מזל עקרב אך כשהוא רוצה מין הוא מסוגל לכל, הוא בשמחה ינצל בחורות צעירות ותמימות וישקיע את זמנו כדי לבצע את זממו, התוכנית שלו מושלמת וברוב המקרים יצליח בכל דבר שירצה. כאשר הוא מתבגר וזה בגיל מאוד צעיר את לא צריכה להתאמץ הרבה כדי לגרום להיות נאמן אלייך, קצת מחמאות וקצת רצינות והוא שלך, ישקיע את כולו בך, הוא רוצה חתונה ומסגרת אך את צריכה קודם כל לעבור את המבחנים שלו והם לא קלים, הוא חייב להרגיש שאת רצינית, שאת אוהבת אותו באמת והכי חשוב זה שהוא יכול לשלוט בך או יותר נכון לאלף אותך, גבר מזל גדי הוא מלך האילוף.

מזל גדי גבר הוא זקן בנפשו ואינו אוהב מסיבות ובלגאנים, אך זה לא אומר שיהיו לך חיים משעממים, מבחינה מינית ככול שהוא מתבגר הוא תאוותן יותר והוא מסוגל לפתות צעירות ממנו להיות איתו גם בגיל מבוגר. הוא מחפש בבחורה לא רק מין אלא גם גם שכל, ידידות, נאמנות והערכה לכסף, ככה גם הוא, זהיר וחשדן, יודע לנהל כספים באופן מושלם, מחושב ואינו מתפשר על דבר שהוא לא מסכים איתו. בן מזל גדי זכר הוא המזל הכי חרוץ שיש והוא יודע שאין קשר בין הכישרון של האדם לבין הצלחתו, בכל התחומים גם אהבה וגם כספים, ההתמדה והחריצות הכי חשובים להשגת המטרה, ואלו כל האמצעים כשרים בהשגת המטרה.
זהו גם המזל השאפתן ביותר והוא חותר להגיע לראש הפירמידה כמה שיש יותר מהר, תקיף והחלטי ואינו מתפשר על עבודה בזויה, הוא חייב לשלוט, הוא אינטרסנט מוחלט ומוכן להתחתן וליצור קשרים למען מטרותיו שהן סטאטוס וכסף.


עמוד זה נצפה 68,604 פעמים
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (7 votes, average: 2.71 out of 5)
Loading...