מזל גדי נקבה

Zodiac Capricorn Womanמזל גדי נקבה בתחילת חייה מאוד זהירה וחשדנית כמו כל מזלות האדמה אך כשהיא מתבגרת תשוקותיה הפנימיות פורצות החוצה והיא מסוגלת לכל גם לבלתי מוסרי ובלי היסוסים. אישה במזל גדי היא רציונאלית ומעשית מאוד ואי אפשר להשלות אותה, היא תעשה הצגה כאילו היא נופלת בפיתוי אך האמת היא שהיא תכננה את הכול ואתה אפילו לא ידעת זאת.

רוב הזמן היא סגורה אך כשהיא נפתחת היא מצליחה להדהים כל אחד בהתבטאויות, בביקורת ובכושר האבחנה שלה, זאת האישה שלעולם לא תשכח, מיוחדת להפליא, אישה של הכול או כלום, היא תיתן את נשמתה לבן זוגה ותספק אותו מכל הבחינות, היא חכמה ויודעת בדיוק מתי להרפות ולא ללחוץ ובדיוק מתי לבוא ולדרוש, אך אם פגעת בה היא שוכחת ולא סולחת וממש אוהבת לנקום. לגבי אי התאמה בזוגיות לאחר שכבר אתם קשורים אחד לשני זהו אחד היתרונות שלה היא מסוגלת להיות סבלנית ולתקן הכול כך שהדברים יסתדרו, גם בחיים היא שאפתנית וסבלנית.

מזל גדי אישה חייבת להיות עצמאית ואינה אוהבת שאומרים לה מה לעשות אלא היא אוהבת לנהל את ההצגה אלא אם כן האדם שמעליה מלמד אותה ומעניק לה כלים שתוכל להשתמש בהם לאחר מכן בחיים. בת מזל גדי לרוב מושכת אליה גברים חלשים כי היא מאוד כוחנית וחייבת להיות השולטת, וגם אם אתה דומיננטי היא תמצא את הדרך לגרום לך להוריד פרופיל, היא מניפולטיבית וחכמה בצורה בלתי רגילה ויודעת להשיג את מה שהיא רוצה בעזרת ערמומיות ועקשנות וכמובן בעזרת החושניות שלה וגופה.
בת מזל גדי חייבת אהבה ואם תהיה בודדה זמן רב, תהפוך לחולה. הרצינות אצלה במקום הראשון וכל דבר שהיא עושה מתייחסת אליו בכובד ראש, השאיפות שלה עצומות והיא רוצה להגיע למקסימום האפשרי ויש לה גם את הראש ולא פחות. היא צנועה ושקטה ולרוב לא זוכה להערכה רק בשלב מאוחר בחיים לאחר עבודה קשה. לרוב היא סנובית מאוד או יותר נכון סגורה וחשדנית, מאט מחמאות יגרמו לה להשתחרר.


עמוד זה נצפה 87,335 פעמים
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (12 votes, average: 4.00 out of 5)
Loading...