מזל דגים נקבה

Zodiac Pisces Womanבת מזל דגים היא נשית ביותר ומלאת מסתורין, קשה מאוד לקרוא אותה מכיוון שהיא רגשית ומופנמת. מזל דגים הוא המזל האחרון בגלגל המזלות והדבר שמתאר את האופי שלו הכי טוב שהוא אכפתי ורגיש אבל מעל הכול מושפע ומתמכר לכל דבר גם לטוב וגם לרע, היא נכנסת לעומק הדברים ומרגישה אותם מבפנים ותעשה הכול כדי לעזור אם היא מאמינה שיש צורך בכך.
מכיוון שהיא רגישה באופן יוצא מן הכלל בת מזל דגים מצליחה לקרוא אנשים באופן מושלם ולתקשר עימם ברמה אחרת משאר האנשים.

מזל דגים מקבה יכולה להיות פסיכולוגית מעולה ואף מיסטיקנית מין המדרגה הראשונה. אישה במזל דגים נראית תמימה אך לא כך הוא הדבר ככול שהיא מתבגרת היא לומדת להיות מניפולטיבית ברמה גבוה מבלי שאף אחד ישים לב היא מצליחה להשיג את כל מה שהיא רוצה ותשתמש בכל כלי העומד לרשותה כדי להשיג את מבוקשה מבלי להתבייש.
מזל דגים אוהבת מין וכמו כל הדברים שהיא אוהבת היא מכורה לכך לכן היא עשויה לבגוד לעיתים, משום מה היא מתחתנת עם גבר לא מתאים לה, עדין מידי ואדיש מידי למין, היא חושבת שזה יותר בטוח כך אבל מצד שני היא לא מסופקת כלל. היא שחקנית ברמה גבוהה ויודעת להשות הצגות כדי לתמרן את הסובבים אותה לצרכיה האישיים וגם הלא אישיים, היא חייבת להגשים את החלומות המיניים שלה לעיתים תכופות אחרת תשתגע.

בתור רעיה היא ניחנה בכישרון לגרום אושר לכל מי שמסביבה ויודעת לעזור ולטפל בכולם מכל הלב, אם תפגע ממכם היא תתכנן לנקום, אך ברוב המקרים היא נעימה ודואגת לנעימות של הסובבים אותה. מזל דגים כל כך רגישה שכאשר היא סובלת מאהבה נכזבת וזה קורה הרבה היא חווה התמוטטות עצבים, באופן כללי היא לא מעשית ואינה יודעת להתנהל עם כסף, היא מנסה לקנות אנשים בעזרת מחמאות ומתנות לעיתים קרובות. הדבר שיתאר אותה הכי טוב זה שכשהיא מאמינה במשהו היא נכנסת אחיו עם כל הלב והנשמה ונהיית הכי טובה בו שאפשר הכול על מנת למצות את העניין ושתרגיש שהיא נתנה הכול לעניין.


עמוד זה נצפה 74,453 פעמים
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (5 votes, average: 3.80 out of 5)
Loading...