גלגל המזלות

מזל טלה נקבה במיטה

Aries Woman in Bedאישה מזל טלה לא מהססת לגבי הגשמת הפנטזיות המיניות שלה, היא משקיעה בהופעה, כותונת שקופה, בושם, נרות כל זאת עושה לה את זה, היא כל כך ממוקדת במטרה שלה שהיא לפעמים שוכחת שאתה שם, היא מתמסרת לעשות אהבה ולחוויה ולא אליך. מזל טלה אישה מאוד ספונטאנית ולא משנה במיוחד איפה היא רוצה את זה ואם אתה בן הזוג שלה יכול להיות שתמצא את עצמך עושה סקס באוטו או בטבע, כשהיא רוצה משהו היא יודעת איך לקחת אותו עד מהרה תמצא את עצמך על הגב כשהיא עירומה ואתה חסר אונים.

הדבר היחידי שאתה יכול לעשות זה לתקוף בחזרה במלא הכוח, זה עושה לה את זה אך אם אתה לא כזה תיתכן בעיה, הרי היא תשתעמם, אישה מזל טלה במיטה ממש חיה וחייבת מישהו שיידע לעמוד בקצב שלה, אם לא תרגיש סיפוק היא תיעלם מהר מאוד ולא חסרים לה אפשרויות. כדי להגיע לאורגזמה היא חייבת להיות בשליטה, להיות למעלה ולשלוט בתנועות ובקצב.
לפני שאתה נכנס למיטה עם מזל טלה נקב תבדוק אם גזרה את הציפורניים שלה כי היא צועקת, נושכת ושורטת ויש סיכוי שתצא חבול מן האקט המיני. אם היא יצאה מקשר חשוב היא תהיה מאוד לא נעימה למאהב החדש, עקשנית שתלטנית ויעשו לו את המוות. אישה במזל טלה היא תאוותנית, כשהיא רווקה היא תזרום עם כל אדם כדי להרוות את התאוות שלה אך כשהיא בוחרת בן זוג לחיים היא דורשת אב ובעל מושלמים וזה הכי חשוב לה. נקבה מזל טלה אוהבת את כל מה שאסור, בתור בני זוג אתה תמצא אותה מגיעה עם אזיקים או מסיכה מפתיעה אותך ומנצלת אותך לסיפוקה האישי.

היא רוצה לשלט אז יש סיכוי שהיא תפיל אותך במיטה, תדרך עליך, תצבוט אותך ואפילו תרביץ לך בשוט ואם תקבל את ההתנהגות המינית המוזרה הזאת תהיה בטוח שאתה תהיה מרוצה לא פחות ממנה. היא רוצה שתחשוק בה באופן מוחלט ותעשה הכול כדי להבליט את גופה, קעקוע במקום סקסי, חזייה עם חורים לפטמות או חגורת תחרה על גופה העירום יעשו את העבודה. כשהיא נהנית אתם יכולים להיות בטוחים שמחר תיפגשו שוב.


עמוד זה נצפה 54,227 פעמים
Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.


Exit mobile version