מזל סרטן הורוסקופ שנתי 2016


גם השנה, כמו גם בשנה שעברה, אתם ממשיכים לטפל בנושאים הקשורים למקום המגורים שלכם. צפויים שינויים בתחום זה, אלא ששינויים אלה ילוו בתהליך לא נוח במיוחד ואולי אפילו כואב, ברם בסופו של דבר תצאו מחושלים ומחוזקים.
השנה תהיה עבורכם שנת מפנה; אתם לומדים להביט במציאות נכוחה, מעריכים באופן ריאלי יותר את החיים ואת מה שמתלווה אליהם, ותוך כדי כך בונים את עתידכם.
היום, יותר מתמיד אתם מודעים להגבלות ולאחריות שעליכם לקחת על עצמכם על מנת לשרוד. תמצאו עצמכם קובעים לכם מטרות ויעדים לעתיד, כי עתה ברור  לכם מה נחוץ ומה טוב עבורכם. יש לכם צורך לשנות את הדברים מבית. אתם אף עשויים לחוש שטוב לכם עתה לפרוש  ותמצאו לעיתים שאתם רוצים להיות עתה לבד עם עצמכם. זוהי תקופת ביניים שתוצאותיה הטובות יבואו בעתיד הקרוב.

כחלק מההתרחשויות שחוויתם בשנים האחרונות תמצאו שאתם רוצים לפרוץ את המסגרת והרוטינה ואת האופן שבו התנהלתם בעבר. יש לכם רצון לאמץ לכם תדמית רעננה וחדשה יותר. יהיה לכם רצון לפרוץ מסגרות ישנות ולהתנער משליטה בכם, תוך כדי דחף להביע את האינדיבידואליות שלכם. עם כל זאת, חשוב מאד שתביטו על הדברים באופן ריאלי ותפעלו בגדר האפשר ולא בגדר הדמיון.
קריירה: כתוצאה מהאמור לעיל, אתם צפויים להחליף מספר מקומות עבודה ואתם אף צפויים לשינויים בתחום זה בעקבות הזדמנויות שונות שעשויות להיקרות בדרככם; חלקכם אף יחליטו להחליף כיוון או תחום קריירה.
מבחינה חברתית צפויה לכם הצלחה גדולה השנה. אתם עשויים להתחבר לקבוצות או אנשים שישפיעו עליכם לטובה. התקשרויות אלו עשויות להיות לטווח ארוך.


עמוד זה נצפה 6,987 פעמים
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...