גלגל המזלות

מזל סרטן נקבה במיטה

Cancer Woman in Bedהיא מאוד ביישנית אך לא תתבייש להתלבש בצורה חושפנית כדי למשוך מאהבים, היא מפחדת פחד מוות מביקורת, עליה להרגיש בנוח איתך לפני שתיפתח, היא צריכה הרבה חום ומחמאות וגם אז יהיה מאוד קשה עד שתמוך עליך, מבחן של אמינות, היא בוחנת את התנועות הכי קטנות ואת עינך אם אתה לגמרי איתה והעיניים שלך לא מזפזפות על נשים אחרות. מספיק שתגיד משהו לא במקום, נזיפה על עיכוב, הערה על הלבוש והיא מאבדת את הביטחון העצמי ודרוש זמן רב לתקן את המעשה.

מזל סרטן במיטה נסגרת אל תוך עצמה ומתייסרת כיצד היא יכולה לשפר את עצמה ואם לא יכולה או לא רוצה היא תשנה את עניין הקרבה שבנכם, אך אם בת מזל סרטן במיטה נפתחה ומרגישה איתך בנוח, היא יכולה להיות מופקרת אמיתית שתבצע את כול החלומות הכי חמים שיש לך, ולעיתים אף מתמכרת לעשות אהבה בצורה מאוד חזקה, הכול בתנאי שיש הבנה וכבוד הדדי.

בהתחלה אתם תצאו בחוץ עד שהיא תלמד להכיר אותך אך אם היא הזמינה אותך לביתה הכן את עצמך ללילה סוער במיוחד, רק זכור שאסור לך למהר, אישה במזל סרטן במיטה זקוקה לחום ואינטימיות בטרם תעבור למיטה, כמה שהיא יכולה להיות חיה באהבה היא חייבת לחום הזה שנותן לה את הרצון והכוח לספק אותך. הרבה מן נשים מזל סרטן יכולות להיות דו מיניות או לסביות מכיוון שהגסות והאגרסיביות של הגברים מגעילות אותה, זכור רכות ועדינות הם המפתח להצלחה עם נקבה מזל סרטן במיטה.


עמוד זה נצפה 56,095 פעמים
Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.


 

Exit mobile version