מזל עקרב נקבה

Zodiac Cancer Womanבת מזל עקרב היא המזל שהכי אוהב לעשות אהבה בכל גלגל המזלות, היא חושבת על המיטה בבוקר, בצהריים, בערב ואפילו תוך כדי שהיא ישנה, גם אם היא לא נראית הכי טוב שיש היא מצליחה לפתות את רוב הגברים, רק אדם עיוור לא ילך שבי אחרי האיתותים המיניים שלה, היא איכשהו משדרת מיניות בכל הגלים האפשריים ומהפנטת את הסובבים אותה ופשוט אי אפשר לסרב לה.
אישה במזל עקרב אוהבת מותרות ואם תראה סימנים של קמצנות בתחילת הדרך מהר מאוד תתרחק ממך, היא רוצה פאר והיא רוצה שתקנה לה דברים ללא היסוס ואפילו עם חיוך.

אישה מזל עקרב היא מבריזנית בכל דבר שהיא עושה, אפשר לאמור גם תאוותנית, יש לה אנרגיות יותר מאשר כמה אנשים יחד. בעבודה היא חרוצה מאוד, למיטה היא מכורה לגמרי ולאהבה היא מתייחסת כאילו אין דבר יותר חשוב על כדור הארץ.
אם היא תרגיש שהגבר מפקיר אותה או שיש לו עיסוקים יותר חשובים ממנה אז יתחילו הצרות. אם אתם לא מסוג האנשים שאוהבים להשקיע או שאתם זקוקים לשקט רוב הזמן אז היא לא בשבילכם כי אם נכנסתם יחד למיטה, תגלו מה זה מישהי שאוהבת לעשות אהבה, פשוט חוסר עכבות מוחלט כל דבר שרק דמיינתם היא תעשה אבל אם אתם לא עומדים בציפיות שלה ואתם אדישים מידי במיטה, מהר מאוד היא תתנתק ממכם, אם יש לכם בעיות להיפתח היא תצליח לגרום לכם להיפתח כפי שמעולם לא נפתחתם וזה לא מכיוון שהיא נהנית לעזור לאנשים אלא כי היא רוצה ליהנות במיטה.

אישה במזל ערב החלטית ועקשנית, כל צעד מתוכנן לפרטי פרטים והיא מסוגלת למשוך משחק חודשים עד אשר תשיג את מבוקשה, היא ממוקדת במטרה בכל נפשה, ליבה ושכלה, מעטים הם הגברים שמסוגלים לשלוט בה, הם צריכים להיות מאוד החלטיים ותקיפים בכדי להשיג את השליטה אך עדיף לתת לה לשלוט כי המאבקים יהיו קשים. מכיוון שהיא שייכת ליסוד המים כל המודעות שלה רגשית ואם מישהו יבגוד באמונה היא תהפוך לאויב הכי גדול שלהם, לא תנוח או תשקוט עד אשר תפגע בו בכל הכוח וגם זה לא יספיק היא גם תהיה חייבת להשפיל ולבזות אותו, היא אינה שוכחת ואינה סולחת.
הקנאה היא אחת החסרונות הגדולים ביותר שלה אבל היא עצמה מתקשה לעמוד מאחורי עיקרון זה וכשהיא לא ליד בן זוגה מתחברת לגברים רבים, היא פשוט לא מצליחה לשלוט בתאוות שלה, אך אם תראה אתכם מדברים עם בחורה שיחה קלה, זה יכול להיות סוף הקשר, כי אם החליטה לפי סימני הגוף שלכם שאתם נמשכים אליה אז קשה מאוד יהיה לשנות את דעתה.


עמוד זה נצפה 96,798 פעמים
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (10 votes, average: 3.70 out of 5)
Loading...