מזל קשת זכר

Zodiac Sagittarius Manאי אפשר לפספס מזל קשת זכר, הוא גברי ומלא באנרגיה, הוא יכול להיראות אדיש לשנייה אך כל אישה מצליחה למשוך את תשומת הלב שלו, ויש לו מה להגיד בכל שיחה ובכל הקשר. בן מזל קשת ירום לך להרגיש שאת הכי מיוחדת בעולם אך בו זמנית לא יפסיק להסתכל על כל האופציות האחרות כלומר נשים אחרות.

הוא בהחלט יודע את מלאכת החיזור יותר טוב מכל מזל אחר, בהתחלה כשיפגוש בך ייצמד אלייך כמו מגנט. המזל קשת זכר יתייחס אלייך כאל מלכה, יקנה לך מתנות ויכבד אותך בשתייה ופרחים, הוא מאמין שכל אחת יכולה להיות האחת ונותן לה הזמנות שווה מבלי דעות קדומות. הבעיה שקשה לו להיות בזוגיות ולא כל בחורה מתאימה לו ולמרות שהוא מחליף את הבחורות כמו גרביים הוא נשאר אופטימי תמיד וימשיך לנסות את מזלו ונכון הוא הדבר לגבי כל דבר, גבר במזל קשת נופל וקם מאוד מהר, מאוד חיובי ואופטימי. הוא בעל חוש הומור מפותח וראשו אינו מפסיק לעבוד לרגע, האינטואיציה שלו מעולה והוא יודע מיד אם האישה שעומדת מולו היא אובססיבית או קנאית שאלו שני הדברים שהוא הכי מתעב, הוא חייב שקט ונחת ויבחר בבת זוג מנוסה כבת זוג קבועה שתתן לו את החופש שהוא צריך ורק כך הוא ישרוד מערכת יחסים.

מזל קשת גבר הוא המזל הכי חסר טאקט שיש מכל המזלות והוא אומר כל דבר בכל מצב ולכל אחד, הוא לא בן אדם ששומר בבטן, ישיר וגלוי ואוהב את זה ככה ומצפה זאת גם מקרוביו. בן מזל קשת הוא טוב לב, אוהב בעלי חיים וטבע, רחב אופקים ופילוסוף של ממש. הוא מוכן להשקיע רבות בחבריו ובבת זוגתו כדי לקדם אותם ואת עניינם, ישמח לעזור תמיד, הבעיה שיש לו לפעמים קטעים שהוא אוהב להתבודד בגלל דיכאונות קלים אך הם לא מחזיקים זמן רב. לגבי סבלנותו אפשר להתבלבל, זו אינה סבלנות אמיתית אלא אדישות, אם הוא צריך לעשות דברים כמו לשלם חשבונות או לעשות סדר, או שזה לא יקרה או שהוא יתעצבן ברמות כאלה שלא תרצו להיות לידו.
נדיבותו ידועה והא ישמח להזמין אורחים וחברים אפילו כמה פעמים בשבוע לערב בחוץ או לביתו ויארח אותם כמו מלכים. מזל קשת זכר הוא נטול דעות קדומות ומקבל כל אדם איך שהוא, צדק חברתי זהו אחד העקרונות החשובים ביותר שלו ולא יסבול פגיעה וניצול חסרי ישע. הוא אוהב לטייל או יותר נכון חייב לטייל ולהיות בתנועה כל הזמן, הוא משתעמם בקלות וחייב אקשן בלי הפסקה, כשהוא הולך ברחוב ואפילו בעיר מרוחקת לא מפסיק ללחוץ ידיים ולהפעיל קומבינות כי הוא פשוט מכיר את כולם וכולם מכירים אותו וזו אחת השאיפות שלו להיות מוכר ובנוסף האידיאולוגיה של


עמוד זה נצפה 54,880 פעמים
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (7 votes, average: 3.00 out of 5)
Loading...