מזל שור הורוסקופ שנתי 2016


הורוסקופ שנתי 2016 אומר שהשנה בני  מזל שור יחיו עסוקים במיוחד בנושאים הקשורים לתחום התעסוקה. מצד אחד תמצאו שאתם נאלצים להשקיע יותר מאמצים בעבודה; מנגד האווירה בעבודה תהיה קשה עליכם. קשיים צפויים בכל מה שקשור לתחום התעסוקה וקושי בהשגת מטרות ויעדים. למרות כל זאת מוטב יהיה שתיקחו את הדברים בהבנה שמצב זה לא ילווה אתכם לנצח, ומוטב שתשגיחו על בריאותכם ולא תיכנסו ללופ ומערבולת רגשות שעלולים להיות בעוכרכם ולהזיק לכם בהמשך.
מערכות יחסים צפויות להשתנות בתקופה זו. יתקיים בכם רצון לנתק קשרים ומסגרות ישנים. לחילופין, תרצו להתקשר עם גורמים ואנשים חדשים. באותה מידה אתם צפויים לשנות מבנה מערכת קשרים או לפרק שותפויות עסקיות.

חלק מכם עשוי לשקול מחדש את מבנה היחסים הבין-זוגי ואולי בהמשך לשנות אותו. הדבר עלול לקרות על רקע חוסר נוחות או שביעות רצון ממושכים.
הרגישות הרבה שתלווה אתכם יחד עם המתח והגישה הביקורתית שאתם עלולים לנקוט בתקופה זו עלולים לתת את אותותיהם. מוטב יהיה לקחת דברים בפרופורציה ולעבור את התקופה בכמה שפחות נזקים נפשיים שישליכו על בריאותכם.
שינוי לטובה צפוי החל ממאי 2016 . בתקופה זו אתם צפויים לצאת מרוב הקשיים שליוו אתכם עד לאותה עת. תחושו פרץ של אופטימיות ותיקרינה בפניכם המון הזדמנויות, במיוחד בתחומים הכלכלי והחברתי.


עמוד זה נצפה 7,267 פעמים
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 2.00 out of 5)
Loading...