גלגל המזלות

מזל תאומים נקבה במיטה

Gemini Woman in Bedנקבה מזל תאומים במיטה שונה לחלוטין מאשר בחיים הרגילים, היא דורשת סבלנות בחדרי המיטות, היא יודעת לשלוט בגבר ואם תנסה להאיץ בה תגיד או תעשה משהו באמצע שירום לך להתקרר כדי שתהיו באותו הקצב, תנו לקבוע את קצב היחסים במיטה. תופתעו לגלות שהיא מוכנה לעשות אהבה בכל מקום כמעט, ברכב, בלונה פארק או בטבע, חובבת הרפתקאות ואקשן מושבעת. היא יכולה להיראות קרה, אך אם תהיה לכם סבלנות ולא צריך הרבה תגלו שיש לה צדדים שלא חשבתם שקיימים.

משיחה אחר הצהריים ברחוב תמצאו את עצמכם עירומים במטבח בביתכם כשהיא עליכם, אינה מהססת ופשוט מחפשת חוויות שימלאו את היום העמוס שלה. היא לא מתביישת משום דבר ויש סיכוי שהיא זאתי שתתחיל איתך, אין ערב שהיא יוצאת ולא מכירה מישהו חדש (בדרך כלל יותר מאחד). אם אתם רוצים להשיג אותה אתם צריכים להיות בעלי טאקט ולסקרן אותה, היו מחושבים כי אם תחשפו את כל הקלפים בהתחלה אין לכם סיכוי.

הציעו לה לשתות משהו והחמיאו לה על טעמה בלבוש והכי חשוב על כמה שהיא חכמה ומצחיקה היא אוהבת מחמאות במיוחד על המראה שלה ותוך זמן קצר היא שלכם אך רק לזמן קצר, אז תדאגו להותיר חותם ולא להיות כבדים כי היא לא אוהבת אנשים שמציקים לה, יש סיכוי שהיא תסנן אתכם אם תלחצו, היא חייבת מרחב אחרי שהתקרבה כדי לחשוב על מה שארע, אם אין לך הצעה מפתה כמו ערב במועדון או ללכת לים היא תרצה להיפגש סתם כך, עליך לעניין אותה ואת שכלה לפני שתרתם לזרועותיך.


עמוד זה נצפה 52,209 פעמים
Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.


 

Exit mobile version