מזל אריה זכר

Zodiac Leo Manכל מה שהוא רוצה שכולם ישימו לב אליו, גבר מגנטי שמושך נשים בלא הרבה מאמץ, הוא פשוט מתנהג עצמו, והוא יודע שהוא כזה. כשהוא מופיע הגברים האחרים מקנאים והנשים מיד שמות לב אליו. דבר אחד שהוא לא אוהב בנשים זה שהם זולות, הוא יעריך אישה צנועה, שקטה ומשכילה יותר מאשר חצאית מיני קצרה (ברוב המקרים).
הוא פשוט רוצה שהכול יהיה אצלו על רמה, הבגדים, הרכב, האישה ושוט הכול.
בן מזל אריה אוהב להיות בחוץ ובמיוחד במשך היום, גבר במזל אריה אוהב את קרני הכוכב השולט עליו, השמש כשהן מלטפות אותו. הוא אוהב ספורט, תחרות ואקשן, יזרום לכל טיול ואתגר.

מזל אריה גבר דיפלומט חזק והוא יודע איך להפוך הפסד לניצחון, הוא מרעיף על המנצח כל כך הרבה מחמאות כך שבסוף הוא נראה במקום הראשון, פשוט כשרון אדיר. מזל אריה זכר אדם נדיב וטוב לב, איכפת לו מן הזולת וייהנה לעזור לאדם בצרה, לא מפסיק לצחוק ולהצחיק, בשבילו החיים הם במה אחת גדולה שבה הוא השחקן הראשי וזה גורר את הבעיה הבאה, הוא חושב שהוא הכי טוב ולכן אינו יודע להתפשר כל כך ואם הוא צריך להילחם על משהו ואפילו הכי קטן הוא לא מרפה ובשבילו זה מלחמה של ממש כי אין מישהו שיודע יותר טוב ממנו. גבר מזל אריה אמיץ מאוד ולא מפחד להסתכן כי חושב שתמיד יצליח, יש לו ביטחון עצמי מופרז. בן מזל אריה סמכותי, חזק ושופע ביטחון ולכן גם גברים אוהבים להיות בקרבתו, הוא אוהב לצאת מרשים ואוהב להזמין את הסובבים למשקאות, ערבי כיף עם אירוח מלכים של ממש.
גבר מזל אריה נאמן ויקריב את עצמו למען אהוביו ויגן עליהם במצח נחושה, אפילו אלה שאינם מסוגלים להיות חברים קרובים שלו בגלל האגו המנופח שלו אוהבים אותו מרחוק ותופסים ממנו. הביטחון העצמי המופרז שלו הוא הצגה אחת גדולה והוא זקוק לתמיכה מין הסביבה בכדי להיות יציב רגשית, הוא כל כך רגיש שאם תעקצו או תרדו עליו הוא יכנס לסערת רגשות או יותר נכון טורנדו של רגשות. אם אישה רוצה להשיג אותו אחת הדרכים הבטוחות היא להרעיף עליו מחמאות והוא בשניות שבוי במלכודת שלך, מחמאות הן נקודת התורפה שלו. מזל אריה זכר זקוק לאהבה כמו למים או אוכל והוא חייב מישהי אשר הוא יעריץ וחשוב שתהיה נלהבת לגביו אם תהיה אדישה הוא ייכבה ויתרחק.

בני מזל אריה לעולם לא גומרים רווקים וגם אם התגרשו הם יודעים לפתוח דף חדש אומנם לאחר זמן רב אך הם פשוט מוצלחים במציאת מערכות יחסים אפילו בתחנת האוטובוס הם מסוגלים לגלות אישה שתמצא חן בעיניו ואז לא יהסס ויזמין אותה לצאת, הוא אינו שומר בבטן אלא ישר תוקף. כושר השיפוט שלו בבחירת נשים לא הכי מוצלח ולמרות שהוא עושה פוזה של אדם עמוק שלא אוהב נשים זולות לעיתים קרובות אלו הן הנשים בחייו.
הוא חרוץ מאוד אך אינו אוהב לעבוד קשה והרושם שהוא עושה רחוק מן המציאות, הוא מתרשל וחושב שהפרטים הקטנים והעבודה הקשה היא לא למעמדו, אם נכשל בדבר מה יעשה הכול כדי להראות שהוא לא אשם, חבריו לעבודה יכולים לכעוס עליו בגלל התנהגות כזו אבל האגו שלו יותר חשוב מהם. הוא יצירתי מאוד מלא באנרגיות ויודע לסחוף ולהשפיע אך הכול רק יפה מבחוץ, ההשקעה שלו לא מספקת אותו מעניין רק איך הדברים נראים מבחוץ. הכי חשוב זה לא לבגוד באמונו של גבר במזל אריה מפני שהוא עלול לפגוע פיזית גם באישה וגם בגבר אשר בילה עימה את הערב מבלי להסס הרי אריה הוא מלך החיות ואסור להתעסק איתו.


עמוד זה נצפה 65,111 פעמים
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (7 votes, average: 3.00 out of 5)
Loading...