מזל בתולה נקבה

Zodiac Virgo Womanזהו המזל הביקורתי ביותר בכל גלגל המזלות ולכן תמצאו במזל זה יותר נשים רווקות מאשר בכל מזל אחר ולא מפני שאין לה מחזרים אלא מפני שהיא פוסלת את כולם על הסף לדוגמא אם היא תראה אצל גבר פוטנציאלי לכלוך מתחת לציפורניים או כתם על הבגד אותו בן אדם מחוק ואין לא שום סיכוי להשיג אותה.
גם אם תהיה מושלם אישה במזל בתולה תמצא מגרעות אצלך, כתוצאה מכך היא מחמיצה הזדמנויות רבות. היא אוהבת להיות בשליטה עצמית מוחלטת, ממש רובוט ביום יום, בעבודה וגם באהבה… זה לא שאין לה רגשות היא מוצפת רגשות אך היא מפנימה אותם ושומרת אותם בבטן ולעולם לא תדעו מה עובר עליה. יש לה כבוד עצמי, מוסר וערכיות גבוהים מאוד, הרצינות שלה מרשימה אך מוגזמת. בת מזל בתולה מאוד צנועה בהתנהגות ותמיד מתנהגת למופת באופן המכובד ביותר אלא אם כן הצלחת לעצבן אותה ואז השד יוצא ממנה והיא יכולה להגיד לכם משהו אשר ימוטט לכם את האגו לשבוע.

חוש הביקורת המפותח שלה הופך אותה לעוקצנית במיוחד והיא יודעת לדרוך היטב על מגרעות של אנשים אך היא עושה זאת בכדי שתלמד ותשנה את התנהגותך והיא לא נותנת הרבה צ’אנסים אז היזהרו. אישה במזל בתולה אוהבת ללמוד דברים חדשים ואט אט היא אוספת אינפורמציה מכל הסוגים ועם המידע היא בונה את חייה באופן מושלם: פעילות גופנית, תזונה נכונה, אומנות ועוד, ידה בכל. הדאגנות שלה בלתי נתפסת, לא מפסיקה לחשוב על כל פרט קטן בחייה וגם בחיי הסובבים אותה, מאחר והיא חושבת שהיא מספיק חכמה ויש לה מספיק היגיון בשביל לפתור כל בעיה אשר צצה ואפילו למנוע בעיות עתידיות. היא מאוד החלטית ואינה מאמינה לדיבורים רק למעשים כמו כל מזלות האדמה חייבת לחוש את אשר קורה, כאשר היא מחליטה על דבר מסוים לעולם לא תשנה את דעתה. אישה במזל בתולה אנרגטית ונמרצת והאנרגיות שלה יכולים לספק כוח דרבון למס’ אנשים אשר תדחוף במשך כל ימי חייה, איכפת לה מהכול ותעודד, תדחוף ותשכנע אתכם שאתם צריכים לשנות את התנהגותכם.

נקבה מזל בתולה אינה סומכת על האחרים שיעשו את המטלות לכן עושה הכול בעצמה והאמת שהיא אכן יעילה, חסכונית ופרקטית במעשיה, היא אינה דוחה מטלות ומסיימת אותן מראש בצורה מושלמת פלוס. אישה מזל בתולה נקבה חסכנית ויודעת היטב לא לבזבז ואם היא קונה משהו אסור שיהיה יקר, הכול עם הגיון, הממלכה שלה הוא ביתה והוא כל כך נקי ומסודר שאם תבקרו שם אתם יכולים להישבע שזה חדר מעוצב לדוגמא בדירה למכירה שבו איש לא גר, גרגר אבק לא תמצאו שם. אישה במזל בתולה מעולה בניתוח בעיות ולקרוא אנשים, אם אינך יודע מה אתה רוצה מעצמך היא תגיד לך בדיוק מה אתה צריך לעשות בכדי לתקן את עצמך. אישה מזל בתולה היא מלכת הטיפוח העצמי וההיגיינה, יש תקופות (רבות) בחייה שהיא מתקלחת אפילו 3 פעמים ביום והיא שומרת על המראה הטוב שלה אפילו עד הזקנה.
במידה והיא מחליטה להתחתן סביר להניח שזה יקרה בגיל לא צעיר, כי היא רוצה לעשות החלטה לאחר שבחנה אופציות ואז אתם תגלו שהיא אישה למופת ואימא מדהימה (אבל דאגנית ומציקנית), לגבי לעשות אהבה מזל בתולה נקבה מתקשה להתמודד עם עניין זה, לוקח לה המון זמן להיפתח, היא מתייחסת לזה כאל כל מטלה אחרת, וכרגיל היא מבצעת אותה בצורה מושלמת. בת מזל בתולה במבחינת חיי חברה מאוד מאורגנת ואוהבת לארגן מסיבות קטנות ואם אתם לא בעלי טעם טוב, וולגריים ואוכלים בצורה מלוכלכת בטוח שלא תוזמנו. חוש השיפוט שלה מושלם בכל תחומי החיים חוץ מאשר באהבה וכאשר היא נקשרת היא נצמדת לתדמית אשר יצרה במוחה כאשר פגשה את האדם ורק טעות חריפה של בן הזוג תחזיר אותה למציאות שבה היא רואה את מגרעותיו.


עמוד זה נצפה 58,835 פעמים
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 votes, average: 2.75 out of 5)
Loading...