מזל מאזניים נקבה

Zodiac Libra Womanאם ראיתם אישה יפה מעל הממוצע סביר להניח שהיא תהיה בת מזל מאזניים שניחנו בפנים עדינות ועיניים מהפנטות. היא אוהבת מאוד להשקיע בעצמה בעזרת בגדים אלגנטיים ומיוחדים ואוהבת בושם עדין אשר מטריף את החושים, תכשיטים לא קיטשיים יש לה בשפע, אישה מזל מאזניים נמשכת לכל דבר שהוא יפה בין אם זה רכב מרשים ובין אם זה אומנות.

נקבה מזל מאזניים מתייחסת לבן זוגה כאילו הוא טבעת יהלום שלה ומשקיעה בזוגיות. היא איכשהו מצליחה לראות את עצמה מן הצד ועל ידי כך היא מצליחה לעדן כל דבר שהיא עושה או אומרת, אישה במזל מאזניים ממש קסומה. כשגבר ניגש אליה היא לא מתייחסת אליו ברצינות ודוחה גברים על ימין ועל שמאל, אבל תדאגו גם מבלי לדעת בדיוק מה היא עושה זה עובד והיא מושכת גברים רבים, היא נחמדה ומנומסת לכולם כך שאף אחד לא יגיד עליה שהיא מגעילה לעיתים רחוקות בלבד כשהגבר ממש מתאים לה היא מחליטה להיקשר אליו. אם אתה מזניח את עצמך סביר להניח שהיא לא תימשך אליך מפני שבת מזל מאזניים נמשכת אל יופי ואסתטיקה, אישה במזל מאזניים מחפשת גברים אשר יעריצו אותה ושהיא תהיה מוקד העניין ונכון הוא הדבר גם כאשר יוצאים בחוץ, אם קבעתם לשעה תשע, תהיו בטוחים שלא תצאו לפני תשע ורבע.

מזל מאזניים נקבה חייבת אבל חייבת להיראות מושלם לפני שהיא יוצאת מן הבית ולא מעניין אותה דבר פרט לכך. אישה מזל מאזניים שונאת לדבר על כסף, ורוצה שהבילוי יהיה מושלם כל דבר שאינו במקום מוציא אותה משלוותה והורס את מצב הרוח שלה ועדיף להשאיר אותה במצב רוח חיובי, כאשר נקבה מזל מאזניים מאושרת היא סוחפת וקורנת שימחה אך כשהיא לא מרוצה היא עלולה להיות מאוד עצובה, מופנמת ואפילו אגרסיבית באופן מפתיע למרות שנימוס אצלה זה לפני הכול היא אכן מסוגלת להתפרץ אך הדבר נדיר. בת מזל מאזניים חייבת שהכול יהיה מושלם אם משהו לא מסתדר או יש הפתעה לא מתוכננת זה מוציא אותה משלוותה, מזל מאזניים אישה חייבת נחת ושלווה והיא שונאת שאומרים לה מה לעשות, ככול שמתאמצים יותר לתת לה הוראות ככה היא נהיית יותר אנטי. אחד הדברים החשובים ביותר בסדר העדיפויות שלה מלבד אסתטיקה הוא להיות ביחסים טובים עם כולם והיא תמיד דואגת לרגשותיהם של האחרים, מצב של ריב יכול לגרום לה שלא תישן בלילה ולא חשוב עם מי היא רבה.


עמוד זה נצפה 80,889 פעמים
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (10 votes, average: 4.40 out of 5)
Loading...