מזל שור נקבה

Zodiac Taurus Woman




באופן מולד מזל שור נקבה יודעת לפתות ולשדר מיניים לכל גבר אשר בסביבה, ואם היא רוצה מישהו אין ספק שהוא ישים לב אליה, אלא אם כן הוא מת. היא נהנית מן המשיכה המינית ומפתה גברים רבים אך רק למעטים היא באמת נמשכת, בוחרת את הגברים לפי תחושה עמוקה ומדויקת וחשוב לה שתהיה בחירה מושלמת.
היא מאוד מתוכננת ופרקטית ולא תיסחף אחרי בחור מגניב שאין לו כוונות רציניות. מזל שור נקבה רצינית מאוד, לא אוהבת משחקים ורוצה קשר רציני בלבד. אישה מזל שור קנאית לרכושה הכולל את בן זוגה, אם היא מרגישה שהיא לא מוקד העניין תעשה דרמה גדולה מאוד כדי שתשים לב אליה, תגיד לך בדיוק את אשר על ליבה ולא תפסיק עד שתבין איך שהיא מרגישה. מזל שור אישה החלטית ויודעת בדיוק מה היא רוצה ואין סיכוי שהיא לא תשיג את זה, מראש היא בוחרת בחירות מציאותיות, ויודעת שדברים לא באים בקלות, חייבים להתפשר איתה אחרת לא ניתן להסתדר, עקשנית מאוד וגם שתלטנית.




מזל שור נקבה מסוגלת לגלות רמאות בעיניים עצומות וחושדת בכולם כל הזמן, אם רימית אותה היא הופכת מאדם קרוב לאויב מושבע ואפילו תפגע בך אם תהיה לה את ההזדמנות ולרוב תיצור את ההזדמנות. בת מזל שור היא איטית, מחושבת ומתוכננת, אולי לא תהיה פיזיקאית מדופלמת אך אי אפשר שלא להתרשם מן “חוכמת הרחוב” המופלאה שלה, מסוגלת להסתדר בכל מקום וכל מצב, לא מפונקת, אמיצה ובעלת ביטחון עצמי רב שמושך תשומת לב. אם אין בנכם משיכה גופנית אתם לא תהיו ביחד, זה בסיס חשוב בזוגיות שלה והסטאטוס החברתי של בן הזוג, חשוב שיהיה מבוסס, כסף חשוב לא פחות מעניין המשיכה. נקבה מזל שור לא נותנת כמעט הזדמנויות שניות וככל שהיא מתבגרת ומנוסה יותר כך היא נעשית קשה יותר ותובענית. אם לא תעמוד בקריטריונים שלה ולא תספק אותה היא כבר תעשה תוכניות כדי לספק את רצונותיה. מזל שור נקבה אוהבת להשקיע בעצמה, בגדים מעוצבים, התאמת צבעים, תכשיטים בולטים ומרשימים היא ממש אוהבת והכול בטעם טוב, מומחית בעיצוב ולבוש. היא חסכנית ומחושבת אך אם גבר אשר יקנה לה תכשיטים ובגדים הוא ישבה את ליבה, מתמכרת למותרות ונהנית מן החיים בכל המישורים בלי להרגיש רגשות אשם.

  מזל שור נקבה בצעירותה רזה ומשקיענית אך כשהיא מתבגרת היא מתחילה לזלזל והזניח את עצמה ואת הזוגיות מעט. בגלל שהיא אוהבת אוכל יותר מכל דבר אחר, יש נטייה להשמנה לכל בנות מזל שור. היא לא אוהבת גברים שהם חלשי אופי או אימפולסיביים כי היא רואה בבן הזוג רכוש שלא צריך כל הזמן להתאמץ עבורו, לכן תבחר באדם שקול והחלטי אשר יודע לאן הוא נכנס. אם אתה מסוג הגברים אשר לא יכולים להוריד את העיניים מנשים אחרות אל תתקרב אליה מראש כי היא תלמד אותך לקח שלא תשכח כל ימי חייך, לא מתפשרת על נושאי נאמנות, כמה שהיא נראית עדינה כאשר מתעסקים איתה היא יודעת לעמוד על שלה ולעמוד מאחורי החלטותיה. אחרי שעברתם את המבחן של מזל שור תגלו שהיא אישה אמיתית, נאמנה ויודעת לבצע את תפקידה בצורה מכובדת, תדאג לך, תטפל ותתמוך בך בצעדך בהתמסרות מוחלטת (כל עוד היא מסכימה עם הצעדים) מבשלת מצוינת, תספק אותך במיטה ותמיד תהיה שם בשבילך.
[google+1]
[facebook_like_button]
עמוד זה נצפה 91,385 פעמים
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (9 votes, average: 4.44 out of 5)
Loading...