אסטרולוגיה של הנשמה – מפת החותם הגלקטי

אסטרולוגיה של הנשמה - מפת החותם הגלקטימאז שהייתי קטנה תמיד חלמתי שיום אחד אבין ואדע מדוע אני כאן, בשביל מה נולדתי ומהו הייעוד העמוק ביותר שלי בחיים האלה. בדרך עשיתי כל מיני פניות ובחירות מתוך תקווה שהן תהיינה סוג של תשובה, שהן תספקנה לי את התחושה שהנה, עכשיו אני יודעת מה אני אמורה לעשות עם עצמי.
במהלך הדרך נעזרתי בכל מיני כלים כדי לנסות ולקבל תמונה עמוקה ורחבה ככל שאפשר לגבי עצמי כמו קלפי טארוט, מפות אסטרולוגיות, והם אמנם שפכו אור מסוים לגבי השאלה מי אני ומה עלי לעשות בחיים האלה, ועדיין, משהו לא היה שלם, עדיין לא באמת ידעתי מי אני באופן העמוק ביותר, כנשמה, ומהו השיר שבאתי לשיר בחיים האלה.

ואז לפני מספר שנים “נתקלתי” בידע של תרבות המאיה הקדומה. האמת שכל המפגש שלי עם בני המאיה היה מעין מסע של היזכרות, מסע אינטימי ומוכר. כאשר קראתי שבני המאיה כונו “שומרי הזמן” או time keepers, משהו בתוכי ידע שגם אני סוג של שומרת זמן. אחד הכלים המרגשים ביותר שפגשתי היה לוח השנה הקדוש של בני המאיה, הידוע בשמו לוח הטצולקין. מדובר בכלי מורכב בעל ממד של אינסופיות. ככל שחוקרים אותו יותר כך מתגלה בו בכל פעם עומק נוסף.
על פי לוח הטצולקין ניתן לדעת מהו יום הלידה הגלקטי שלנו.

יום לידה גלקטי

כדי להבין מהי המשמעות והכוונה של מילים כמו “יום לידה גלקטי”, עלינו להערוך היכרות בסיסית עם לוח הטצולקין.
הלוח מונה מחזור של 260 ימים, כאשר כל יום בלוח מורכב מקומבינציה ייחודית של חותם שמש  ושל טון. ישנם 20 חותמי שמש ו-13 טונים , כך שהתדר שלפיו הלוח עובד הוא 13:20. כל חותם וכל טון הם בעלי משמעות ייחודית ולמעשה הם מהווים שילוב בין פעימות (החותמים) לבין צלילים (הטונים). מקורם של הרטטים והמקצבים במרכז הגלקסיה, לכן יום הלידה לפי לוח הטצולקין הוא שילוב בין שני סוגים של אנרגיות קוסמיות. נהוג לומר על יום הלידה לפי לוח הטצולקין שהוא מייצג את האנרגיה הנשמתית שלנו, או במילים אחרות יום הלידה הגלקטי שלנו הוא היום שבו כנשמה חדרנו אל תוך גוף בפעם הראשונה.

לכן לקבל לידינו ניתוח מקיף ועמוק של מפת הלידה הגלקטית שלנו, זה כמו לקבל תיאור של האנטומיה של הנשמה, שהיא ה’אני’ העמוק ביותר שלנו. כאשר אנחנו מתחילים להתוודע אל עצמנו ברמת הנשמה, אנחנו מתחילים לבוא במגע עם אינטימיות עצמית שמעולם לא ידענו כמותה. אנחנו יכולים להתחיל לקבל פרספקטיבה בהירה ומדוייקת יותר על עצמנו ועל ייעודנו הייחודי בחיים.
מנסיוני האישי, להתחיל לחיות את החיים אלה מתוך הממד של נשמה, זה לא רק שמשהו מפחד המוות אובד לנצח, אלא החיים עצמם מקבלים עומק ומשמעות אדירים, המהווים את התשתית לאושר, סיפוק והגשמה בתוך הקשר רחב ביותר.

ההבדל בין אסטרולוגיה קלאסית לבין החותם הגלקטי

ההבדל בין אסטרולוגיה קלאסית לבין החותם הגלקטי הוא שמפה אסטרולוגית רגילה לוקחת בחשבון רק את הלידה הנוכחית שלנו, או במילים אחרות, מה היה המערך הכוכבי בשעת הלידה שלנו. אין ספק שמפה אסטרולוגית רגילה יכולה לספק לנו מידע רב מאוד על עצמנו, אך ההקשר שבו היא קורית הוא הקשר של חד פעמיות, הקשר שטחי למדי שמתייחס אל האדם כאל ארוע גשמי בלבד, כזה שמתחיל ביום ובשעה מסויימים. כאשר מדברים על פתיחת גורל בספר תהילים יש לדעת קודם שאסטרולוגיה שולטת גם בתחום זה.
החותם הגלקטי כאמור, מתאר את האנרגיה הנשמתית של כל אחד מאיתנו ולכן מאפשר לנו, בין השאר, להתחיל להיחשף לעצמנו כנשמה שאנחנו, ולעזור לנו להבין שכנשמות אנחנו לא בני כדור הארץ, אנחנו לא תופעה כה מקומית, אלא מקורותינו נמצאים ביקום עצמו, אנחנו למעשה חלק ממסתורין אינסופי המתגלה בצורה ייחודית דרך כל אחד מאיתנו.
כיום, הודות למתנה של הטכנולוגיה המודרנית, אנחנו יכולים להיכנס לאתר באינטרנט, להקיש את תאריך לידתנו הלועזי ולקבל את מפת החותם הגלקטי שלנו לפי לוח הטצולקין. חשוב לציין שכדי להבין לעומק את המפה, עלינו ללמוד את השפה של לוח הטצולקין, אחרת נאלץ להסתפק בניתוח המאוד תמציתי וקצר שמופיע באותם אתרים.


עמוד זה נצפה 4,318 פעמים
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

מידע נוסף על אסטרולוגיה

אסטרולוגיה ובחירת מקצוע

לימודי אסטרולוגיה

תחזית אסטרולוגית

מפה אסטרולוגית

אסטרולוגיה של ציוויליזציה מאיה

אסטרולוגיה והכוכבים

אסטרולוגיה של הנשמה – מפת החותם הגלקטי

הלוח השנה הקדוש – הטצולקין