הלוח השנה הקדוש – הטצולקין

הלוח השנה הקדוש - הטצולקיןהידע שאותו נציג כאן לגבי לוח הטצולקין אינו נמצא בספרות הרווחת, אלא מקורו, כאמור, במסרים שהגיעו מתרבות מפותחת יותר (כוכב סיריוס) והוא שופך אור חדש על המהות של לוח הטצולקין.
על פי ידע זה 20 חותמי השמש מייצגים את עשרים השכבות של החומר, מהשכבה הדחוסה ביותר ועד השכבה המוארת ביותר. ממרכז הגלקסיה נשלחים ללא הרף פולסים של אור שמהווים את עשרים החותמים. מה שבני המאיה מיפו בלוח השנה הקדוש שלהם הוא מעין תהליך היטהרות של החומר עצמו, וזאת משום שתכלית הבריאה היא שהחומר הדחוס ביותר יגיע למצב של אור מוחלט. לכן לוח הטצולקין הוא למעשה לוח שמסמן מחזורים של היטהרות החומר. אם כן, לוח הטצולקין מיועד לאפשר לנו להתחבר עם תכלית היקום, עם מטרת העל של היקום שהיא הפיכת החומר לאור. כך שעבודה מודעת עם לוח הטצולקין היא עבודה רוחנית מהמדרגה הראשונה שכן היא מאפשרת לנו לתאם את עצמנו עם הפולסים שנשלחים ממרכז הגלקסיה ולעבור בעצמנו את התהליך המקודש של היטהרות החומר (עד התמזגות עם הרטטים של מרכז הגלקסיה).

אנחנו עשויים לפסול ידע זה בטענה שהוא איזוטרי או מעורפל מידי. אך גם במדע כיום ישנן התייחסויות למרכז הגלקסיה ולנביעות האנרגטיות שמתחוללות בו. כך לדוגמא בחודש מרץ בשנת 2005, הפרופסור והאסטרונום סקוט היימן מקליפורניה, הודיע שהוא ועמיתיו לעבודה הבחינו במשהו מאוד יוצא דופן במרכז גלקסיית שביל החלב. הם הבחינו באיתות שהופיע לסירוגין ממרכז הגלקסיה ושהיה נדמה שהיה מכוון באופן אינטיליגנטי. האיתות היה מורכב מחמישה פולסים של רדיו בעלי תדר אנרגטי גבוה מאוד שנמשכו 10 דקות כל אחד והופיעו כל 77 דקות למשך תקופה של 7 שעות, בין 30 לספטמבר והראשון באוקטובר 2002. אותם מדענים טרם הבינו את משמעות הדבר ואת תכליתו, אך לאור ממצאים אלו נדמה שמה שעשוי היה להישמע כמו מיתולוגיה מיסטית של שבט אינדיאני קדום, מתחיל לקבל אישור על ידי תגליות מדעיות.

ימי שער

לוח הטצולקין כאמור מורכב מ-260 ימים. 52 ימים בלוח מסומנים בסימון כהה יותר והם מהווים את מה שנהוג לכנות בשם “ימי שער” (galactic portal days). ימי השער הם ימים שבהם הפולס המסוים שבא לידי ביטוי חזק יותר משאר הפולסים.
האנרגיה המוגדלת או המועצמת של ימי השער נובעת מהאינטגרציה שבין שני מחזורים אשר מתמזגים ויוצרים את התדר המואץ, והם המחזור הפליאדי (המחזור של הטצולקין) וההשתקפות של מחזורי הירח המשתקפים במתמטיקה כמספר 28. הדפוס המתגלה על ידי 52 ימי שער דומה למבנה ה-ד.נ.א שלנו ולדפוס אשר הירח יוצר כאשר הוא חוצה את השמים. ימי השער בצד השמאלי של הטצולקין מבטאים אנרגיה או מידע הנובעים היישר מהמקור אל העולם הפיזי.

אם נתבונן בטצולקין כעל דפוס חי, נושם ויוצר של כל המציאות הנגלית בתוך ימי השער, נוכל לראות את השאיפה של הידע הקוסמי ואת הנשיפה של הביטוי אשר חוזר אל היוצר. לכן ישנם זמנים שבהם אנו חשים שדברים חודרים אלינו אבל אין בידינו את הבהירות המספקת כדי להבינם בעצמנו ואין באפשרותינו לבטאם, ומן הצד שני ישנם זמנים שבהם מה שספגנו לתוכנו מתבהר ומתגלה באופן חיצוני במלוא הדרו.
כאשר אנו מתבוננים בלוח השנה הקדוש אנו רואים שבמרכזו במקום ששני הדפוסים נפגשים נוצר דפוס של יהלום המורכב מפירמידה אשר שואבת אנרגיה מתוך המקור ופירמידה נוספת אשר מעגנת את האנרגיה בתוך כדור הארץ. דפוס היהלום המרכזי הוא המיזוג בין הארץ והיקום, זוהי האינטגרציה של עבר ועתיד או המיזוג בין מידע שמתקבל וידע שבא לידי ביטוי. זוהי המרכבה האוניברסאלית. לכן ניתן להתייחס ללוח הטצולקין כאל סוג של כלי רכב מן העתיד, מעין חללית שהתמזגות עימה מאפשרת תנועה חופשית בין ממדי קיום שונים.

ימי הליבה – core days

במרכז לוח הטצולקין, נמצא הטור המרכזי בן 20 הימים שנקרא הטור של ימי הליבה. ימי הליבה הם ימים שבהם ניתן להיכנס לסוג של תהליך פנימי, יסודי ואינטנסיבי מכיוון שימי הליבה הם סוג של הזדמנות להיכנס יותר ויותר אל תוך החומר הראשוני שממנו כל היקום מורכב. לכן אלו  ימים שצריכים להתאפיין בעיקר בכניסה פנימה שכוללת כמה שיותר הקשבה, כמה שיותר התבוננות, כמה שיותר מדיטציה. אלה לא ימים שבהם פולס אחד מועצם כמו במקרה של ימי שער אלא מדובר בסדרה של 20 ימים רצופים שבהם אנו מתמודדים באופן עמוק יותר עם הקשר שלנו עם החומר הראשוני.

החותם הגלקטי

כל יום בלוח הטצולקין הוא יום מיוחד וכל אחד מאיתנו נולד ביום כזה שיש לו איפיונים מיוחדים מבחינת ההרכב של חותם השמש והטון. יום הלידה הספציפי של כל אחד מאיתנו נקרא החותם הגלקטי והוא פחות או יותר הדרך, או הנתיב המסוים שבו הנשמה שלנו יכולה להשתתף בתהליך של הפיכת החומר לאור.
כל מסע נשמה הוא הצמיחה של החומר שאנחנו לעבר האור שנועדנו להיות. החותם הגלקטי פשוט מגדיר את האנרגיה המסוימת שאם נלך בה או נצעד לאורה, נהיה מכווננים לאופן המיוחד שבו אנו נמשכים להתמזגות עם מרכז הגלקסיה. לכן החותם הגלקטי הוא הסימן שניתן לנו כדי שנוכל להגשים באופן המלא ביותר את יעוד הנשמה שלנו.


עמוד זה נצפה 3,952 פעמים
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

מידע נוסף על אסטרולוגיה

אסטרולוגיה ובחירת מקצוע

לימודי אסטרולוגיה

תחזית אסטרולוגית

מפה אסטרולוגית

אסטרולוגיה של ציוויליזציה מאיה

אסטרולוגיה והכוכבים

אסטרולוגיה של הנשמה – מפת החותם הגלקטי

הלוח השנה הקדוש – הטצולקין